خانه » بازی » اکشن » Aliens Drive Me Crazy – دانلود بازی‌اکشن‌بیگانگان‌دیوانه‌ام‌می‌کنند + مود

Aliens Drive Me Crazy – دانلود بازی‌اکشن‌بیگانگان‌دیوانه‌ام‌می‌کنند + مود

آپدیترایگان
Aliens Drive Me Crazy
  • آپدیت
  • نسخه 3.2.0
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 18
  • نظر: 0
محبوبیت 94% 94%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Aliens Drive Me Crazy برای اندروید

Aliens Drive Me Crazy – بیگانگان دیوانه ام می کنند!عنوان یک بازی اکشن بسیار جذاب از سوی استودیوی بازیسازی Rebel Twins برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی دنیا دچار هرج و مرج و اشفتگی می باشد. موجودات و سفینه های فضایی به به زمین آمده اند و می خواهند زمین را نابود کند. زمین دچار به یک خطر بزرگی است که باید بتوانید خطر را دور کنید. حال شما وظیفه ی دارید که با تاکتیک های و استراتژی خود سوار ماشین تان سوار شوید و دشمنانتان را زیر بگیرید و از بین ببریدشان. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا گفتیم شما باید با ماشین خود دشمنان را زیر بگیرید و این بیگانگان فضایی را از زمین بیرون کنید. تعدادی زیادی از فضاپیماهای بیگانه به زمین هجوم آورده اند و تمام ارتباطات ماهواره ای زمین قطع است. حالا تعدادی از ساکنان زمین نابود و فقط تعداد کمی از انسان ها باقی مانده اند. نسل انسان ها در حال انقراض است. در طول بازی هر چه موجود فضایی بیشتری نابود کنید، به اسلحه ها و اتومبیلها قدرتمندتری به دست می اورید. Dan The Man عنوان یکی دیگر از بازیهایی است که در سبک دفاع از زمین در برابر بیگانگان می باشد.

انواع کارفرمایان و اشغالگران فضایی و بیگانه را نابود کنید. در این مسیر مسابقه انواع زیادی از دستاوردها و قدرت های یو پی اس وجود دارند که با جمع آوری آن ها می توانید سلاح های قدرتمندی را به دست بیاورید. شما می توانید ماشین خودتان را ارتقا دهید و هیجان بازی را بیشتر کنید و راحت تر دشمنان را نابود کنید. بازی دارای گرافیکی عالی و انیمیشن خوبی است که می تواند کاربران را مجذوب خود کند. این بازی اکشن جذاب را از دست ندهید و اوقات خود را با این بازی بگذارنید.  اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی را از فراروید دانلود کنید.

Aliens Drive Me Crazy
بازی Aliens Drive Me Crazy توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *