خانه » بازی » معمایی » دانلود SortPuz – بازی پازلی «مرتـب سازی مایعات رنـگی» اندروید + مود

دانلود SortPuz – بازی پازلی «مرتـب سازی مایعات رنـگی» اندروید + مود

آپدیترایگان
SortPuz: Water Sort Puzzle
  • آپدیت
  • نسخه 3.681
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

SortPuz: Water Sort PuzzleSortPuz: Water Sort PuzzleSortPuz: Water Sort PuzzleSortPuz: Water Sort Puzzle

دانلود بازی فکری SortPuz برای اندروید

SortPuz: Water Sort Puzzle – مرتب سازی مایعات رنگی!عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده در دسته بازی های پازلی و فکری از سوی استودیوی استودیوی JoyPuz برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی جذاب شما باید ظرف هایی که مایعات رنگی درون آن ها قرار دارد را جداسازی و مرتب کنید. این بازی در حین سادگی بسیار جذاب و سرگرم کننده و البته آرامش بخش می باشد. یک بازی فکری و چالشی مرتب سازی 🌡️ مایعات که قطعا از آن لذت خواهید برد. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما در این بازی باید مایع را با توجه به رنگ آب داخل لوله های شیشه ای بریزید، به طوری که هر لوله با همان رنگ پر شود. در این لوله ها رنگ های متنوعی وجود دارد که باید آن ها را از هم تفکیک کرد و به طور جداگانه ای پر کنید. بازی عملکرد و کنترلی آسان دارد که قطعا برای همه سنین از جمله کودکان برای تقویت ذهم و تشخیص درست رنگ ها بسیار مناسب است. بازی موجب می شود تا کودک شما بتواند رنگ ها را بشناسد و آن ها را مرتب سازی کنید. با پیش روی در بازی،بازی سخت تر و سخت تر می شود و ذهن شما را به چالش می کشد و عمل مرتب سازی سخت تر می شود. در این سبک از بازیها،بازیهای زیادی مانند Water Color Sort هم تولید شده است.
بازی مرتب سازی مایعات🌡️ از آن دسته بازی هایی است که در سادگی، روندی بسیار جذاب و چالش برانگیزی دارد. این بازی یک عنوان تفننی است که به خاطر سبک پازلی و فکری که دارد بازی بسیار جذابی را برای شما رقم می زند. روند بازی به این صورت است که مایعات رنگی را از داخل لوله ها و بطری ها به یکدیگر منتقل کنید و طبق منطق بازی، رنگ های یکسان را در یک ظرف جداسازی کنید. بازی به نوبه خود بسیار آرامش بخش است و گزینه ای عالی برای تمرین ذهن و تقویت حافظه است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.
SortPuz: Water Sort Puzzle
بازی SortPuz: Water Sort Puzzle توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *