خانه » بازی » معمایی » Energy: Anti Stress Loops – بازی پازلی حلقه‌ی بی نهایت: انرژی + مود

Energy: Anti Stress Loops – بازی پازلی حلقه‌ی بی نهایت: انرژی + مود

آپدیترایگان
Energy: Anti-Stress Loops
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی فکری Energy: Anti Stress Loops برای اندروید

Energy: Anti Stress Loops – حلقه بی نهایت: انرژی!عنوان یک بلزی پازلی فکری،بسیار جذاب از استودیوی بازیسازی Infinity Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی بازیکنان با متصل کردن رشته‌های برقی مختلف به یکدیگر، باید مسیری را درست کنند تا برق به لامپ‌های موجود در محیط برسد و آنها روشن کند. روشن شدن لامپ‌ها و وسایل برقی باعث می شود که شما به مراحل بالاتر راه پیدا کنید. این بازی بسیار جذاب است و مخصوص کسانی است که علاقه به برق و چیزهای مربوط به وسایل برقی است دارند. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی پازلی شما باید از طریق اتصال سیم ها به یکدیگر و رساندن انرژی برقی از منبع به لامپ مغز خود را به چالش بکشید. از خلاقیت خود استفاده کنید از ذهنتان کمک بگیرید تا به نتیجه ی خوبی برسید. در مراحل ابتدایی،بازی بسیار ساده و تقریا آسان است تا بازیکنان بتوانند با پیم پلی آشنا شوند و ارتباط بگیرند. اما رفته رفته هر چه به مراحل بالاتر راه پیدا می کنید،بازی سخت تر و چالش برانگیز تر می شود. این بازی با اینکه چالش برانگیز اما به گونه ای است که،آرامش‌بخش روح و روان شما باشد و استرس یا اضطرابی به شما منتقل نخواهدشد.

محیط بازی بسیار ساده و آرامش بخش است. شما در این بازی از تمام استرس ها دور می شوید. محیط با یک موسیقی عالی مخلوط می شود و ذهن شما را برای انجام این پازل به بالاترین درجه ی آمادگی برساند. با اتصال همه ی سیم ها به یکدیگر شکل ها و طرح های مختلف هنری مختلفی درست می شود. اگر شما از طرفداران بازی های پازل و فکری هستید،قطعا این بازی می تواند نظر شما را به خود جلب کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Energy: Anti-Stress Loops
بازی Energy: Anti-Stress Loops توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *