خانه » بازی » معمایی » BlockuDoku – بازی پازل-فکری-بلوکی آفلاین «بلوکودوکو» اندروید + مود

BlockuDoku – بازی پازل-فکری-بلوکی آفلاین «بلوکودوکو» اندروید + مود

آپدیترایگان
Blockudoku®: block puzzle game
  • آپدیت
  • نسخه 2.16.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی BlockuDoku – Block Puzzle Game برای اندروید

BlockuDoku – Block Puzzle Game – بلوکودوکو!عنوان یک بازی بسیار جذاب در دسته بازی فکری و پازلی از استودیوی بازی سازی Easybrain برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید بلوک هایی را گه حرکت می کنند و حرکتشان از بالا به پایین است، را بچرخانید و آن ها را در جای درست قرار دهید. وتی که این بلوک ها هدایت شوند و در جای درستی قرار بگیرند ردیف پر می شود و حذف می شود. بازی به همین منوال ادامه پیدا می کند. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

بلوک پازل های مکعب را در شبکه 9×9 با یکدیگر ادغام کنید. برای ساخت خطوط و مربع ها شما باید این بلوک ها را در یک ردیف و در جای خودشان قرار دهید. بلوک ها اشکال مختلفی دارند و به طور استراتژیک بلوک های سودوکو را تشکیل می دهند. این بازی در حین حال که ساده است،اما بسیار چالش برانگیز می باشد. اما بازی اصلا دشوار نیست بلکه برایتان سرگرم کننده خواهد بود.وقتی ردیف های بلوکی کنارهم کامل شوند،حذف می شوند. حال اگر هم بتوانید چند ردیف را با هم کامل کنید، چند ردیف از بلوک ها با یک حرکت حذف می شوند. یکی دیگر از این سبک بازی ها بازی Jewels Legend – Match 3 Puzzle می باشد که بسیار سرگرم کننده است و حتما این بازی را نصب کنید.

هر سری ۳ بلوک در شکل های مختلف شما دارید که باید آنها را به شکلی در مربع ها قرار دهید که بتوانید مربع ها و ردیف ها را کامل کنید و آنها را حذف کنید. این روال بازی تکرار می شود. بازی وقتی تمام می شود که هیچ فضایی برای بلوک ها وجود نداشته باشد. این بازی ترکیبی فوق العاده موفق از پازلهای سودوکو و بلوک است. اگر از طرفداران بازیهای سودوکو و پازل بلوک ها هستید این بازی گزینه مناسبی برایتان است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Blockudoku®: block puzzle game
بازی Blockudoku®: block puzzle game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *