خانه » بازی » اکشن » دانلود Unkilled – بازی اکشن – تفنگی گرافیک بالا «کشتار زامبی» اندروید

دانلود Unkilled – بازی اکشن – تفنگی گرافیک بالا «کشتار زامبی» اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
UNKILLED - FPS Zombie Games
  • آپدیت
  • نسخه 2.2.1
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 33% 33%

اسکرین شات ها

دانلود بازی مهیج Unkilled برای اندروید

Unkilled – جادوانه!عنوان یک بازی بسیار جذاب و مهیج در دسته بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی معروف MADFINGER Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی در سبک بازی های زامبی گونه است. حال بازی به این صورت است که یک ویروس مرگبار شهر نیویورک را فرا گرفته! این ویروس بسیار ترسناک و خطرناک است. هرکسی که به این ویروس مبتلا می شود،تبدیل به یک زامبی ترسناک و آدم خوار می شود. این ویروس مانند یک بیماری مهلک و درمان ناپذیر در حال گسترش و نفوذ به کشورها و شهرهای بیشتر در سراسر دنیا است. امتیاز به بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی جذاب که زامبی ها همه جا را گرفته اند،شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی جو هستید. حال شما باید برای بقا خود تلاش کنید و این زامبی ها را از بین ببرید. شما می توانید با انواع سلاح های مختلفی که در بازی وجود دارد، به نبرد و مبارزه با این زامبی ها بروید و آن ها را نابود کنید. در بازی 300 ماموریت و مراحل چالش برانگیز و مختلف وجود دارد که شما باید از این مراحل عبور کنید. تمام تلاش خود را بکنید،منطقه های نیویورک را از وجود زامبی ها پاک کنید و انسان هایی که باقی مانده اند را نجات دهید. بازی های زامبی بسیار زیاد هستند،یکی دیگر از این بازی های جذاب،بازی Zombie Frontier 4 می باشد.

بازی نسبت به حجمی که دارد از گرافیک اچ دی و کیفیت فوق العاده عالی برخوردار است. علاوه بر آن صداگذاری واقعا مهیج و جذابی دارد که شما را محو بازی می کند. قطعا این بازی بهترین بازی کشتار زامبی را برایتان به وجود می اورد. این بازی آنلاین است و نیاز به اینترنت دارد. تک نفره و یا گروهی وارد مرحله های متفاوت شوید و از این بازی جذاب نهایت لذت را ببرید. هم اکنون میتوانید این بازی رو به همراه نسخه هک از فراروید دانلود کنید.

UNKILLED - FPS Zombie Games
بازی UNKILLED - FPS Zombie Games توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *