خانه » بازی » اکشن » Talking Tom Gold Run – بازی اکشن – کودکانه “تام‌دونده” اندروید + مود

Talking Tom Gold Run – بازی اکشن – کودکانه “تام‌دونده” اندروید + مود

آپدیترایگان
Talking Tom Gold Run
  • آپدیت
  • نسخه 6.7.1.3353
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

دانلود بازی سرگرم کننده Talking Tom Gold Run برای اندروید

Talking Tom Gold Run _گربه دونده!عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده از استودیوی معروف و نام آشنای Outfit7 برای سیستم عامل اندرویدمی باشد. در این بازی شما در نقش شخصیتی هستید که طلاهایتان را یک راسو به سرقت برده است. حال شما باید به دنبال راسو دزد بروید و طلاهای خود را پس بگیرید.‌ امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی دارای یک خط داستانی است که مربوط به طلاهای شما می باشد. طلاهای شما به سرقت می رود و حالا شما باید بگردید و بدویید تا دزد را پیدا کنید تا طلاهای خود را از او پس بگیرید. این دزد کسی نیست جز یک راسو که مقداری طلا دزدیده است. شما متوجه او می شوید و در خیابان های شلوغ شهرتعقیبش می کنید. شما در نقش شخصیت های متفاوتی مانند آنجلا،تام گینگر و… می توانید باشید. بدویید و از موانعی که پیش رویتان قرار دارد بگذرید تا به طلاهایتان برسید. تلاش کنید تا به موانع برخورد نکنید زیرا که سرعت شما کم می شود. اگر به بازی ها دوندگی علاقه دارید،بازی Angry Gran Run را هم دانلود کنید.

انواع دستاوردهای مختلف مانند کلاه ایمنی، موشک، آهن ربا و… در مسیر دوندگی شما وجود دارند که با برداشتن ان ها هیجان دوچندان میشود و می توانید سکه ها را بهتر جمع اوری کنید. بازی دارای حالت آنلاین است که بعد از اینکه چند مرحله اول راعبور می کنید اگر به اینترنت متصل باشید یک حالت آنلاین هم وجود دارد. در این مود شمابه همراه سه بازیکن دیگر باید رقابت کنید که باید بتوانید زودتر به خط پایان برسید. گرافیک بازی بی نظیر و بسیار جذاب است. هنگام حرکت شخصیت شما در خیابان ها با توجه به ریتم و‌موسیقی آهنگ است که بسیار جداب میباشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Talking Tom Gold Run
بازی Talking Tom Gold Run توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *