خانه » بازی » اکشن » Angry Gran Run – دانلود بازی “مادربزرگ عصبانی دونده” اندروید + مود

Angry Gran Run – دانلود بازی “مادربزرگ عصبانی دونده” اندروید + مود

آپدیترایگان
Angry Gran Run - Running Game
  • آپدیت
  • نسخه 2.30.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Angry Gran Run - Running GameAngry Gran Run - Running GameAngry Gran Run - Running GameAngry Gran Run - Running Game

دانلود بازی دوندگی Angry Gran Run در فراروید!

Angry Gran Run یک بازی جذاب دوندگی از Ace Viral می باشد. در این بازی بدو بدو و دوندگی شما را وارد ماجراجویی زندگی یک مادر بزرگ میکند. مادربزرگ داستان ما عصبانی و خشن است. مادر بزرگ در خیابان ها و جاهای مختلف شهر دوندگی میکند و به گشت و گذار می پردازد. شما باید وارد بازی شوید و به مادربزرگ پیر کمک کنید تا امتیاز کسب کند و از دست دایناسور ترسناک بازی فرار کند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.
 مادربزرگ در داستان بازی Angry Gran Run مدت ها در یک تیمارستان مخوف توسط فِرِد، که یک مامور سفید پوش زندانی است. داستان بازی هم از همین جا شروع می‌شود و مادربزرگ خشن ما نقشه فرار خود را کشیده است. شما باید وارد بازی شوید و او را در میان خیابان‌های مختلف که موانع جورواجوری در سر راهش قرار دارد راهنمایی کنید. به او کمک کنید تا از موانع بگذرد و دست مامور بدجنس به او نرسد.
همچنین شما می توانید با کسب امتیاز لباس مادربزرگ را تغییر دهید و برای او تجهیزات متفاوتی را بخرید. در مسیر بازی دستاوردهای زیاد و مختلفی وجود دارد که با به دست اوردن ان ها می توانید مسیر را بهتر بسازید. این بازی بسیار سرگرم کننده می باشد و اوقات فراغت شما را به خوبی رقم می زند. بنابراین اگر به بازی های دوندگی بی نهایت علاقه مند هستید، بازی مادربزرگ عصبانی دونده را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.
از ویژگی های بازی Angry Gran Run عبارت است از: گرافیک بسیار عالی سه بعدی و جلوه های صوتی جذاب، امکان سفارشی سازی شخصیت بازی وجود دارد، موانع مختلف و چالش برانگیز درطول مسیر، مکان هایی بسیار زیبا و واقعی برای هیجان بیشتر در بازی وجود دارد.
Angry Gran Run - Running Game
بازی Angry Gran Run - Running Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *