خانه » بازی » اکشن » Lara Croft: Relic Run – لارا کرافت در جستجو نشان باستانی + مود

Lara Croft: Relic Run – لارا کرافت در جستجو نشان باستانی + مود

آپدیترایگان
Lara Croft: Relic Run
  • آپدیت
  • نسخه 1.11.980
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Lara Croft: Relic Run برای اندروید

Lara Croft: Relic Run _لارا کرافت:در جستجو نشان باستانی! عنوان یک بازی اکشن و هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی SQUARE ENIX Ltd برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید با لارا کرافت که شخصیت اصلی بازی است وارد بازی شوید و پرده از رازهای موجود در بازی بردارید. اتفاقی در جهان افتاده گویا که فقط لارا میتواند از حقایق آن رمزگشایی کند و ماجراجویی ها را کشف کند. حال شما باید به لارا کمک کنید و یک سری از سر نح ها را جمع آوری کنید تا بتوانید سر از رازها در بیاورید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی لارا کرافت در سبک بازی های دوندگی است که گیم پلی‌ ای بسیار جذاب و سرگرم کننده است. شروع یک ماجراجویی در دوندگی در راه های باستانی را تجربه کنید و از بازی لذت ببرید. با لارا به مقبره های باستانی بروید و ماجراجویی های مختلف را بگذرانید. تلاش کنید تا رازها و اسرار پنهان را کشف کنید و جهان را بار دیگر از دست دشمنان نجات دهید. حرکات پارکور برای فرار از موانع و دشمنان انجام دهید. ممکن است آن ها به شما آسیب بزنند پس مراقب باشید. شما می توانید از انواع سلاح های متفاوتی برای دفاع از خود در برابر دشمنان استفاده کنید. یکی دیگر از بازی های دوندگی Blades of Brim می باشد که، بسیار جذاب است.

بازی در مکان ها و محیط های مختلف باستانی صورت می گیرد که موجب تنوع و سرگرمی در بازی می شود. شما در بازی امکان سفارشی سازی و افزایش قدرت لارا با آیتم های مختلفی را دارید. حالت نامحدودی در بازی وجود دارد که در آن می توانید نهایت مهارت های اکشن خود را به نمایش بگذارید. سوار بر انواع وسایل نقلیه مختلف شوید مثلا شما می توانید سوار موتور سیکلت شوید. گرافیک خیره کننده اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی قابل تحسین است. این بازی را از دست ندهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Lara Croft: Relic Run
بازی Lara Croft: Relic Run توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *