خانه » بازی » معمایی » Mr Bullet – Spy Puzzles – بازی پازل – کژوال “آقای‌تیرانداز” اندروید + مود

Mr Bullet – Spy Puzzles – بازی پازل – کژوال “آقای‌تیرانداز” اندروید + مود

آپدیترایگان
Mr Bullet - Spy Puzzles
  • آپدیت
  • نسخه 5.36
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

دانلود بازی پازلی Mr Bullet – Spy Puzzles برای اندروید

Mr Bullet – Spy Puzzles – آقای تیرانداز: پازل های جاسوس!عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده از استودیو آمریکایی Lion Studios برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی به صورت پازلی و بسیار اعتیاد آور است. بازی به این صورت است که شخصیت اصلی و دشمنان در یک کادر و نقشه هستند. شما در قسمتی از کادر هستید و دشمنان در قسمتی دیگر می باشند. حال شما باید با هدف گیری دقیق و درست به آن ها شلیک کنید و ان ها را از بین ببرید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا بازی هم عنوان کردیم شما در نقش کاراکتر اصلی بازی هستید و وظیفه دارید دشمنان را از بین ببرید. پس باید تلاش کنید تا به درستی هدف گیری کنید و دشمنانتان را از بین ببرید. شما باید به طور حرفه ای و دقیق و با کمترین شلیک و پرتاب گلوله باید دشمنان را از بین ببرید. در این بازی می توانید به سرزمین های جدید سفر کنید و گروگان ها را نجات دهید. از اسلحه های قوی و حرفه ای خود برای نابودی دشمنان استفاده کنید. شما باید بر روی دشمنان ، نینجا ها و افراد بد تمرکز کنید و آنها را هدف بگیرید. به سمتشان تیراندازی کنید و همه آنها را از بین ببرید.ب ازی دارای بخش های مختلفی است که هر کدام چند مرحله دارند. اگر علاقه به این سبک از بازی دارید،بازی Mr Autofire را هم نصب کنید.

بازی آقای تیرانداز از دسته بازی های اعتیادآوری است که فقط کافی است یکبار آن را اجرا کنید تا مجبور شوید چندین مرحله از آن را پشت سر هم بازی کنید. قطعا با یک باز امتحان از بازی دست نخواهید کشید. این بازی انقدر خوش ساخت و جالب می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی را از فراروید دریافت کنید.

Mr Bullet - Spy Puzzles
بازی Mr Bullet - Spy Puzzles توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *