خانه » بازی » اکشن » NINJA VOLTAGE – جدید بازی اکشن “ناروتو اکس بوروتو” اندروید!

NINJA VOLTAGE – جدید بازی اکشن “ناروتو اکس بوروتو” اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE
  • آپدیت
  • نسخه 10.8.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 59
  • نظر: 0
محبوبیت 84% 84%

اسکرین شات ها

NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGENARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGENARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGENARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE

دانلود بازی ژاپنی NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE برای اندروید

NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE – ناروتو اکس بوروتو: نینجا ولتاژ!عنوان یک بازی پرطرفدار و جذاب در دسته بازی های اکشن توسط شرکت ژاپنی BANDAI NAMCO برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی از سری بازی های سری بازی های محبوب TEKKEN می باشد. این بازی برگرفته از انیمه جذاب NARUTO X BORUTO می باشد و شخصیت های اصلی این انیمه در بازی حضور دارند. حال شما باید قلعه خودتان را بنا کنید و یک گروه برای دفاع از قلعه تشکیل دهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون،4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ابتدا شما باید یک گروه برای خود تشکیل دهید. حال برای این کار اول شما باید باید یک قلعه برای خود بسازید و آن را گسترش بدهید. قلعه خودتان را از لحاظ دفاعی به خوبی مجهز کنید تا رقیب نتواند قلعه شما را از بین ببرد. پس از پایه گذاری قلعه خود به قلعه های رقیب حمله کنید و از قلعه خود در برابر حمله های بازیکنان دیگر محافظت کنید. از قلعه خود می توانید با تله های استراتژیک و مرگبار دفاع کنید. در ادامه بازی باید نیروهای خودتان را آموزش دهید تا به خوبی از قلعه تان دفاع کنند. اگر به بازی های نقش آفرینی ژاپنی علاقه دارید بازی Dragon Raja را هم امتحان کنید.

شما می توانید از قدرت نینجوتسو استفاده کنید و دشمنان خود را شکست دهید. با انجام ماموریت ها امتیاز و پاداش هایی دریافت می کنید در رده بندی بازیکنان جایگاه بالاتری را بدست می آورید. این بازی به صورت یک بازی استراتژیکی در ژانر اکشن اتفاق می افتند. شما باید با برنامه و یک استراتژی درست بازی را پیش ببرید. در بازیماموریت های هیجان انگیزی وجود دارد که شما باید با شخصیت های متنوع و قدرتمند ماموریت ها را انجام دهید. گرافیک جذاب اچ دی و ۳ بعدی و سازگار با انواع گوشی و تبلت ها همه و همه از ویژگی های بسیار عالی بازی می باشند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE
بازی NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *