خانه » بازی » اکشن » دانلود Frontline Guard: WW2 Online Shooter – بازی اکشن فوق العاده “گارد خط مقدم” اندروید + دیتا

دانلود Frontline Guard: WW2 Online Shooter – بازی اکشن فوق العاده “گارد خط مقدم” اندروید + دیتا

آپدیتآنلاینرایگان
Frontline Guard: WW2 Online Sh
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Frontline Guard: WW2 Online Shooter برای اندروید

Frontline Guard: WW2 Online Shooter – گارد خط مقدم: جنگ جهانی دوم!عنوان یک بازی بسیار جذاب و خوش ساخت در دسته بازی های اکشن از استودیویو خوش نام My.com B.V برای سیستم عامل اندروید می باشد. یکی دیگر از بازی های خوش ساخت این استودیو Modern Ops می باشد که سبیار جذاب است. در این بازی شما در دوره جنگ جهانی دوم هستید و شما  به نبرد و مسابقه ای سخت و نفس‌گیر با بازیکنانی از سراسر دنیا خواهید رفت. در این بازی به صورت آنلاین به رقابت خواهید می پردازید و جنگ‌هایی غیر قابل وصف و هیجان انگیز را رقم می زنید. این بازی گوگل پلی تاکنون 500 هزار بار به دانلود رسیده است.

بازی به صورت آنلاین برگذار می شود و همه چیز در بازی واقعی است. همه بازیکنان در این بازی بازیکنان واقعی هستند که به صورت آنلاین و لحظه در حال بازی و نبرد با یکدیگر هستند. بازی درباره جنگ جهانی دوم است و سبک بازی به زمان جنگ جهانی دوم مربوط است. سلاح ها، سربازها و حتی لوکیشن های بازی همگی از روی وقایع تاریخی و واقعی جنگ جهانی دوم می باشد. حال شما می توانید در نقش سربازان متحدین یا متفقین در رقابت های گروهی شرکت کنید و به مبارزه و نبرد با یکدیگر بپردازید. شما هر چقدر بتوانید کشتار بیشتری داشته باشید،امتیاز های بیشتری را کسب می کنید. شما می توانید انواع سربازها یا تک تیرانداز را انتخاب کنید.

بازی بسیار حرفه ای و عالی طراحی شده است. گرافیک و جزئیات بازی بسیار با کیفیت و عالی هستند. اگر به دنبال یک بازی اکشن و مهیج هستید بازی گارد خط مقدم را از دست ندهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی:

1. این بازی کاملاً آنلاین می باشد.
2. نسخه مود برای این بازی در دسترس نیست.
3. بازی هنوز در مرحله آزمایشی (Early Access) است و ممکن است روی بعضی از دستگاه ها به درستی اجرا نشود.

Frontline Guard: WW2 Online Sh
بازی Frontline Guard: WW2 Online Sh توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *