خانه » بازی » اکشن » Modern Ops – دانلود بازی اکشن هیجان‌انگیز “عملیات‌ویژه” اندروید

Modern Ops – دانلود بازی اکشن هیجان‌انگیز “عملیات‌ویژه” اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Modern Ops: Gun Shooting Games
  • آپدیت
  • نسخه 8.38
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Modern Ops: Gun Shooting Games در فراروید!

Modern Ops: Gun Shooting Games عملیات ویژه،عنوان یک بازی اکشن_تفنگی توسط استودیو بازی سازی Edkon Games GmbH برای دستگاه های اندروید می باشد. این بازی تفنگی سه بعدی رقابت هیجان انگیزPvP است. در این بازی شما دو گروه رقیب هستید که هرکدامتان هدف نابودی یکدیگر را دارید. باید قوی عمل کنید و با گروه خود در تعامل باشید تا بتوانید گروه رقیب را شکست دهید. تمام مهارت خود را بکار بگیرید و به نبرد با رقیب بپردازید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی Modern Ops دو تیم وجو دارد که شما می توانید هرکدام را که دوست دارید انتخاب کنید. یک تیم تروریستی و یک تیم ضد تروریستی وجود دارد که هر دو ان ها تقریبا مانند هم عمل می کنند. شما با رقابت PvP هیجان انگیزی رو به رو می شوید. در بازی شما عضو هر کدام از این دو تیم باشید هدف شما نابودی و شکست تیم رقیب است. باید تمام مهارت ها و استراتژی درست خود را به کار بگیرید. به سمت رقیب تیراندازی کنید،سریع به پشت پناهگاه ها بروید تا از شلیک رقیب در امان بمانید. هرچه بیشتر بازیکنان تیم رقیب را بکشید امتیاز بیشتری را به دست می اورید. در بازی حداکثر 10 بازیکن وجود دارد.

در بازی بیش از 30 اسلحه مختلف وجود دارد که هرکدام ویژگی های مخصوص خود را دارد. شما باید با کسب امتیاز اسلحه ها را به دست بیاورید تا راحت تر بتوانید تیم رقیب را شکست دهید. علاوه بر ان مکان های مختلفی برای مبارزه وجود دارد که موجب تنوع بازی می شود. گرافیک و صداگذاری بازی بی نظیر است و شما را شگفت زده می کند. اگر علاقه به بازی ها اکشن و تفنگی دارید،این بازی را از دست ندهید. شما می توانید بازی عملیات‌ویژه را از فراروید دریافت کنید.

Modern Ops: Gun Shooting Games
بازی Modern Ops: Gun Shooting Games توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *