خانه » بازی » اکشن » Hide Online – بازی اکشن خاص چندنفره پنهان‌شدن – هاید آنلاین اندروید

Hide Online – بازی اکشن خاص چندنفره پنهان‌شدن – هاید آنلاین اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Hide Online - Hunters vs Props
  • آپدیت
  • نسخه 4.9.8
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 60% 60%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Hunters vs Props برای اندروید

Hide Online – Hunters vs Props  – پنهان شدن (هاید آنلاین)! عنوان یک بازی جذاب و هیجان انگیز در سبک اکشن از استودیوی HitRock Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. یک بازی جذاب و اعتیادآور آنلاین است که در آن تیراندازی به بهترین شکل تجربه می کنید. این بازی چندنفره است. همه به دنبال این هستند که شما را بکشند. پس شما باید از دست آن ها فرار کنید و پشت اشیایی که در بازی وجود دارند پنهان شوید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

داستان بازی به این صورت است که شما باید از دشمنان فرار کنید و تلاش کنید خود را دور از چشم دشمنانتان نگهدارید و مخفی شوید. بازی دارای ویژگی های زیادی است. یکی از ویژگی های جذاب این بازی این است که شما می توانید خود را به شکل اشیا متفاوت دربیاورید تا دشمنان نتوانندشما را شناسایی و از بین ببرند. این خیلی شگفت انگیز و هیجانی است. اگر آنها شما را شناسایی کنند،باید به سرعت فرار کنید و در یکاتاق دیگر و یاهرجا مخفی شوید. در این بازی کلا دو گروه وجود دارد،گروه اشیا و گروه شکارچی ها، در این بازی شما به عنوان شکارچی در نقشه بازی بگردید و به هرچیز متحرکی که به چشم تان خورد شلیک کنید. شما می توانید همچنین به عنوان اشیاء از دست شکارچیان پنهان شوید و یا از دست آن ها فرار کنید.

بازی دارای کاراکتر و اسلحه های متنوعیاست که می توانید از ان ها استفاده کنید. پنهان شوید تا سکه جمع کنید و بتوانید کاراکتر های جدید با تفنگهای جدید بخرید و با ظاهر و عملکردی بهترنزد دیگر کاربران ظاهر شوید. گیم پلی هیجان انگیز و جذاب بازی می تواند هر سلیقه ای را مجذوب خود کند. این بازی محدود به رده سنی خاصی نیست و هرکسی با هر سلیقه ای می تواند از آن لذت ببرد اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید. همچنین اگر شما علاقه به بازی های اشیا پنهان دارید، بازی Lynda’s Legacy – Hidden Objects را هم امتحان کنید.

Hide Online - Hunters vs Props
بازی Hide Online - Hunters vs Props توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *