خانه » بازی » استراتژی » Dota Underlords – دانلود بازی استراتژی-مولتی‌پلیر فرمانروایان‌ِدوتا اندروید

Dota Underlords – دانلود بازی استراتژی-مولتی‌پلیر فرمانروایان‌ِدوتا اندروید

آپدیترایگان
Dota Underlords
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژی Dota Underlords برای اندروید

Dota Underlords – فرمانروایان دوتا! عنوان یک بازی بسیار جذاب از DOTA می باشد. درواقع یک بازی مستقل از مجموعه بازی های DOTA است که حالا برای اولین بار به جز پلتفرم PC و کنسول های بازی می باشد. در این بازی شما راهی سفری عجیب به دنیای ماوراءالطبیعه می شوید و ماجراجویی های زیادی را رقم می زنید. در بازی شما دارای نیروها و قهرمانان ویژه ای هستید که می توانید از ان ها استفاده کنید. این بازی بسیار جذاب و پرطرفدار است. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 3.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

داستان بازی به این صورت است که،سرزمین های مختلفی در زیر زمین وجود دارند. یکی از بهترین این سرزمین White Spire است. این سرزمین به خاطر ویژگی های جذابی که دارد مورد توجه خیلی از قهرمانان دنیای DOTA قرار دارد. این سرزمین محل زندگی انواع زیادی از گونه ها و نژادهای زیادی است. هیچ وقت در این سرزمین بخاطر نظمی که داشت خبری از هرج و مرج و آشوب نبود. اما یک روز رهبر این سرزمین یعنی Momma Eeb که مورد احترام همه اهالی این سرزمین و سرزمین های اطراف بود به قتل می رسد. همین اتفاق باعث می شود تا اهالی این سرزمین و دیگر سرزمین های مجاور با درگیر می شوند و با یکدیگر بخواهند این سرزمین را تصرف کنند.

دربازی شما می توانید هرکاری را انجام دهید در ابتدای بازی، بازی از شما می‌خواهد که با نیرو‌هایی که به صورت رندوم در اختیار دارید، یک ترکیبی را درست سازماندهی کنید. ارتشتان را متحد کنید و آن ها را مدیریت کنید. نیروهای خود را بچینید و موفقیت از یک نبرد PVP نفس گیر بیرون بیاید.  قهرمانان که وظیفه هدایت و رهبری تیم شما را برعهده دارند و می‌توانند عامل موفقیت شما در بازی باشند. هرکدام از این قهرمان‌ها در بازی کلاس و سبک بازی خودشان را دارند و شما می‌توانید با توجه به نوع و استراتژی بازی خودتان، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *