خانه » بازی » اکشن » Reckless Getaway 2 – بازی اکشن-کژوال “تعقیب و گریز 2” اندروید + مود

Reckless Getaway 2 – بازی اکشن-کژوال “تعقیب و گریز 2” اندروید + مود

آپدیترایگان
Reckless Getaway 2
  • آپدیت
  • نسخه 2.5.7
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماشینی Reckless Getaway 2 برای اندروید

Reckless Getaway 2 _تعقیب و گریز2! عنوان یک بازی اکشن ماشینی،که از نسخه دوم بازی زیبا و محبوب تعقیب و گریز از استودیوی بازی سازی  برای Pixelbite برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی جذاب شما باید با ماشین های مسابقه ای قدرتمند خود به خیابان ها بروید و با سرعت برانید. در مسیر خود با موانع های زیادی برخورد می کنید،همه موانع را از بین ببرید. پلیس ها به دنبال شما هستند،از دست پلیس ها فرار کنید و نگذارید که شما را گیر بیاندازند. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز است.

سوار برماشین قدرتمند و خفن خود شوید و با ماشین مسابقه ای خود به خیابان های شهر یورش ببرید. از موانع بگذرید از دست پلیس ها فرار کنید. شما به سرقت بانک های می روید،پس  از سرقت بانک ها از صحنه جرم فرار کنید و هیچ ردپایی از خود نگذارید. در اینجا شما در نقش یک خلافکارید باید از دست پلیس ها فرار کنید و ماشینشان را منحدم کنید. با سرقت از بانکها، هرچه که دارید از خود را بردارید و فرار کنید. این کار بسیار سخت خواهد بود زیرا پلیس شما را تعقیب می کند و در راه شما کمین می کند. اگر به بازی های ماشینی و فرار از دست پلیس علاقه مند هستید،بازی ایرانی گشت پلیس ۲ را نصب کنید.

در طول بازی شما امتیازات و سکه هایی که به دست می اورید که می توانید با استفاده از آنها ماشین های جدید و بهتری را انلاک کنید. بازی دارای 3 محیط متنوع و جذاب است که شما می توانید در هر کدام که بخواهید به بازی بپردازید. انواع وسیله نقلیه متنوعی وجود دارد که شما می توانید با امتیاز ها و سکه های خود انها را خریداری کنید. بازی دارای فیزیک واقع گرایانه و شگفت آور پر از هرج و مرج است. صداگذاری مهیج بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Reckless Getaway 2
بازی Reckless Getaway 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *