خانه » بازی » اکشن » دانلود Sonic CD Classic – بازی خاطره انگیز سونیک سگا اندروید!

دانلود Sonic CD Classic – بازی خاطره انگیز سونیک سگا اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Sonic CD Classic
  • آپدیت
  • نسخه 3.4.10
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Sonic CD Classic برای تندروید

Sonic CD Classic – سونیک سی دی کلاسیک! عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده از استودیوی از استودیوی مطرح و نام آشنای SEGA برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما در نقش گربه سونیک هستید و قرار است به سفر آینده بروید. ماجراجویی های جذابی در انتظار شما است. شما باید در این سفر ها هفت سنگ زمان را پیدا کنید و Amy Rose را نجات دهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.0 از 5.0 امتیاز می باشد.

برای نجات جان Amy Rose شما نیاز دارید تا هفت سنگ زمان را جمع آوری کنید و دکتر Eggman را نابود کنید. دکتر اگمن نقشه های شیطانی دارد که شما باید به نقشه های شیطانی او پایان دهید و او را از بین ببرید. از قدرت سرزمین کوچک برای مسافرت در زمان استفاده کند و با نابودی ماشین های او در گذشته سنگ های زمان گمشده را در آینده برگردانید. تا می توانید بدوید و حلقه ی های موجود در مسیر را برای باز کردن شخصیت های بازی و آیتم های جدید جمع آوری کنید و موانع مختلف را با موفقیت پشت سر بگذارید. اگر به بازی هایی که با نقش آفرینی سونیک هست علاقه دارید،بازی Sonic Forces – Running Battle را هم حتما نصب کنید.

شما به عنوان جوجه تیغی یعنی سونیک در یک صفحه دو بعدی قرار میگیرید و دکمه های لمسی و جوی استیک به شما این امکان را می دهد تا حرکت اسان را انجام دهید. در مسیر حرکت با طیف زیادی از دشمنان روبرو میشوید که باید ان ها را از بین ببرید و حلقه ها را یکی پس از دیگری جمع اوری کنید. البته از دستاوردها و قدرت هایی که وجود دارند غافل نشوید و برای هدف اصلی تان تلاش کنید. در مسیر شما برای دستیابی به موفقیت انواع زیادی از موانع و تله در طول مسیر وجود دارد که باید از انها بگذرید.

توجه : بازی Sonic CD Classic اینترنتی و آنلاین است .

Sonic CD Classic
بازی Sonic CD Classic توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *