خانه » بازی » استراتژی » Hexapolis – بازی استراتژی-تاکتیکال خاص «هگزاپلیس» اندروید + مود

Hexapolis – بازی استراتژی-تاکتیکال خاص «هگزاپلیس» اندروید + مود

آپدیترایگان
Hexapolis: Civilization wars
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Hexapolis برای اندروید

Hexapolis: Civilization wars  – هگزاپلیس: نبرد تمدن ها!عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده از استودیوی NOXGAMES کشور جمهوری چک می باشد. این بازی در دسته بازی های استراتژیکی و نوبتی است. بازی به صورت مدیریتی می باشد و شما باید وظیفه خود را به درستی مدیریت کنید. شما باید یک گروه یا قبیله ای کم جمعیت را گسترش دهید و ان را به بک قبیله و امپراطوری بزرگ تبدیل کنید. پس یک استراتژی درستی را بکار بگیرید و قبیله ای خود را گسترش دهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

روند کلی بازی به گونه ای است که شما باید در هر مرحله باید تلاش کنید تا قسمت های بیشتری از یک نقشه کلی را بگیرید. در این نقشه دشمنان شما در مقابل یک دیگر حضور دارند. شما باید با استراتژی و تاکتیک های مختلفی که دارید سعی کنید تمام خانه های موجود در نقشه را اشغال کنید و به همین صورت مرزهای خود را گسترش دهید. همانطور که در ابتدا گفتیم بازی به صورت نوبتی است و این یعنی در هر مرحله از بازی شما یک بار حق حرکت دارید. بعد از حرکت شما نوبت به حرکت رقیب است. پس حواستان را جمع کنید و مراقب حرکات خود باشید. اگر به بازی های استراتژیکی علاقه مند هستید، بازی Rise of Kingdoms: Lost Crusade را حتما امتحان کنید.

بعد از اینکه حریف نوبتش را انجام داد می توانید حرکت بعدی را انجام دهید. قبل از هر حرکتی که می خواهید انجام دهید،اول آن را بسنجید و بعد اقدام کنید. در ادامه شما با پیشروی بیشتر در نقشه،شما بیشتر نقشه را تصرف می کنید و تصرف قوی تر می شوید. شما می توانید با کمک پول های که در بازی کسب می کنید،از قسمت فروشگاه در بازی آیتم ها را خریداری کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکته: در نسخه مود بخش Pass آنلاک است و شما قادر به خرید آیتم های فروشگاه به شکل رایگان هستید.

Hexapolis: Civilization wars
بازی Hexapolis: Civilization wars توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *