خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی ایرانی پرسیتی – PerCity جدید به همراه مود بینهایت

دانلود بازی ایرانی پرسیتی – PerCity جدید به همراه مود بینهایت

آپدیتآنلاینرایگان
پرسیتی (شهر پارسی)
  • آپدیت
  • نسخه 1.37.1
  • اندروید 4.1
  • دسته /
  • رای: 2280
  • نظر: 50
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

پرسیتی (شهر پارسی)پرسیتی (شهر پارسی)پرسیتی (شهر پارسی)پرسیتی (شهر پارسی)پرسیتی (شهر پارسی)

دانلود نسخه جدید بازی پرسیتی – Percity به همراه نسخه مود با سکه بینهایت

هم اکنون نسخه 1.37.1 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید آپدیت شد!

پرسیتی + مود یک بازی در سبک شبیه سازی، مدیریتی، خانه سازی، کشاورزی و رقابتی ساخت ایران است. شما در پرسیتی با ساخت و توسعه باغ، مزرعه و ساختمان های گوناگون با سلیقه خودتان باید سرزمین پادشاهی پدری تان را به حالت قبل برگردانید و یا ان را گسترش دهید.

در پرسیتی شما بعد سال های زیادی با حضور مشاورتان به سرزمین پادشاهی پدرتان برگشتید و با دیدن ان شک زیادی بهتان وارد شده است چون چیزی جز خرابه از شهر باقی نمانده بود. تصمیم میگیرید شهر را به حالت قبلا بازگردانید و ان را ارتقا دهید پس از کشاورزی یعنی برطرف کردن نیاز های اصلی مردم شروع کنید و برای به دست اوردن حکومت و شکوه سابق شهر هرچه زودتر دست به کار شوید. تکنولوژی و فناوری ساختمان های بیشتری دست پیدا کنید و محصولات با کیفیت تری برای صادرات تولید کنید و برای قدرتمند کردن نام و فرهنگ خودتان ساختمان و قصر های پر عظمت و زیباتری بنا کنید و مردم را غافلگیر کنید.

بازی پرسیتی مود شده

پرسیتی (پرشین سیتی) به معنای شهر ایرانی است. یک بازی شبیه سازی، مزرعه داری و خانه سازی ایرانی است توسط ایران ساخته شده است ولی با کیفیتی متفاوت تر! اگر از بازی پرسیتی خوشتون اومده فراروید بازی باباپز که در سبک شبیه سازی قرار میگیره رو بهتون معرفی میکنه که قابل مقایسه و رقابت با بازی پرسیتی است و دسته کمی از این بازی ندارد. هم اکنون این بازی بسیار جذاب که به سبک معمایی هست رو میتوانید به همراه نسخه مود شده اختصاصی از وبسایت فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

کمک به بهود مهارت مدیریتی
تجربه دوران تاریخی ایران
کیفیت گرافیک بالا و روان بودن بازی
بیشتر از 30 ساختمان برای ساختن و ارتقا شهر

پرسیتی (شهر پارسی)
بازی پرسیتی (شهر پارسی) توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات