خانه » بازی » اکشن » ONE PIECE Bounty Rush – بازی مبارزه ای نبرد دزدهای دریایی اندروید!

ONE PIECE Bounty Rush – بازی مبارزه ای نبرد دزدهای دریایی اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
ONE PIECE Bounty Rush
  • آپدیت
  • نسخه 63110
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

 دانلود بازی جذاب ONE PIECE Bounty Rush  برای اندروید

ONE PIECE Bounty Rush – نبرد دزدهای دریایی! عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده از استودیوی معروف BANDAI NAMCO برای سیستم عامل اندروید می باشد. یک بازی انیمه سه بعدی بسیار جذاب که برگرفته از انیمه های ژاپنی می باشد. در این بازی شما در نقش یک دزد دریایی هستید و به غارت گنج در عرصه نبرد می پردازید. بازی در دنیای محبوب دزدان دریایی مانگای One Piece جریان دارد. قطعا یک بازی خفن و هیجان انگیزی برای شما خواهد بود. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

خبر رسیده که در جزیره ای یک گنج معروفی وجود دارد. حال تمامی دزدان دریایی منطقه به سمت جزیره می روند تا بتوانند گنج را به دست بیاورند. تمام مبارزه بر سر این گنج گران بها است. نبرد دزد دریایی یک بازی اکشن با طراحی هایی از انیمه های ژاپنی است. در واقع هر چیزی که در طراحی این بازی می بینید، شما را یاد کارتون ها و انیمه های فانتزی ژاپنی می اندازد. شخصیت پردازی های بازی و افکت هایی که در طراحی بازی وجود دارد،همه و همه درست شبیه به یک کارتون آسیای شرقی است. اگر به بازی هایی که در با نقش دزد دریایی می باشد علاقه دارید،بازی Mutiny Pirate Survival RPG را حتما نصب کنید.

Luffy، دزد دریایی معروف کلاه حصیری و همه شخصیت‌های مورد علاقه‌تان از دنیای One Piece در بازی وجود دارند. نبردهای پی‌وی‌پی بی‌درنگ 4 در مقابل 4 بپیوندید تا گنج سکه‌های توت را برای پیروزی غارت کنید. این بازی جذاب در سبک عناوین مبارزه ای است و در این بازی شما در نقش مبارزین دزد دریایی حرفه ای هستید. تمام تلاشتان بر این است که برای یک گنج بزرگ باهم مبارزه کنید و گنج را به دست آورید. در نقش یکی از این مبارزها باشید و در مبارزاتی سهمگین و هیجان انگیز شرکت کنید. این بازی گرافیک و طراحی بسیار جذابی را دارد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

ONE PIECE Bounty Rush
بازی ONE PIECE Bounty Rush توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *