خانه » برنامه » بهداشت و تناسب اندام » Seven – 7 Minute Workout – برنامه ورزش کارامد در هفت دقیقه!

Seven – 7 Minute Workout – برنامه ورزش کارامد در هفت دقیقه!

آپدیترایگان
Seven - 7 Minute Workout
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Seven - 7 Minute WorkoutSeven - 7 Minute WorkoutSeven - 7 Minute WorkoutSeven - 7 Minute Workout

دانلود اپلیکیشن ورزشی Seven – 7 Minute Workout در فراروید!

‏‏Seven – 7 Minute Workout یک برنامه ی عالی برای کاهش وزن و تناسب اندام ایده ال است که،توسط Perigee AB برای اندرویدی ها می باشد. اگر به دنبال سلامتی و یا کاهش و افزایش وزن هستید،این اپلیکیشن در این مسیر به شما کمک زیادی می کند. شما بدون تجهیزات تمرین و فقط چند دقیقه در روز می توانید به حفظ اندام و شادابی خود کمک کنید. اساس برنامه بر تمرین 7 دقیقه برجسته در مجله نیویورک تایمز می باشد. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

امروزه افراد زیادی دغدغه تناسب اندام و ورزش کردن را دارند. همه دوست دارند که یک اندام خوبی را داشته باشند. علاوه بر ان برای ارامش روح و روان و همچنین سلامتی ورزش بسیار مفید است. اگر شماهم این دغدغه را دارید و دوست دارید به تناسب اندام برسید،اما وقت و هزینه باشگاه را ندارید! ما به شما اپلیکیشن ورزشی Seven – 7 Minute Workout را معرفی می کنیم. شما با 7 دقیقه ورزش های این اپ متوجه کاهش وزن خود در مدتی مشخص می شوید. علاوه بر کاهش وزن شادابی و سلامتی را با ورزش به خود هدیه کنید. دیگر نگران هزینه های زیاد باشگاهای ورزشی و یا ترافیک و مسیر ان نباشید.

شما یک مربی را در گوشی خود دارید. باید هدف و قسمتی را که قصد لاغر و یا افزایش عضله را دارید مشخص کنید تا برنامه تمرین های مخصوص ان قسمت را برای شما بیاورد. شما می توانید بدون نیاز به دسترسی به اینترنت وارد اپ شوید و تمرینات مخصوص هر قسمتی را که می خواهید انجام دهید. علاوه بر ان پخش آهنگ ها از برنامه موسیقی مورد علاقه شما در پس زمینه از ویژگی های خوب این برنامه می باشد. بنابراین اگر به دنبال یک اپ ورزشی هستید،برنامه Seven – 7 Minute Workout را از فراروید دریافت کنید.

Seven - 7 Minute Workout
برنامه Seven - 7 Minute Workout توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *