خانه » بازی » معمایی » Puzzledom – پازلدوم : مجموعه بازی های پازلی و فکری اندروید + مود

Puzzledom – پازلدوم : مجموعه بازی های پازلی و فکری اندروید + مود

آپدیترایگان
Puzzledom - puzzles all in one
  • آپدیت
  • نسخه 8.0.59
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Puzzledom - puzzles all in onePuzzledom - puzzles all in onePuzzledom - puzzles all in onePuzzledom - puzzles all in one

دانلود مجموعه بازی Puzzledom – puzzles all in one در فراروید!

Puzzledom یک بازی جذاب،در واقع می توان گفت مجموعه بازی های جذاب و زیبا پازلی،از استودیوی MetaJoy می باشد. این بازی مجموعه ای بازی های اعتیاد اور پازلی را در کنارهم جمع اوری کرده است. بازی هایی مانند Connect, Blocks, Rolling Ball و Escape و… این بازی ها مینیمالی و بسیار سرگرم کننده اند.اگر از علاقه مندان به بازی های پازلی هستید،در اینجا مجموعه از بازی های پازلی زیبا وجود دارد که شما با نصب یک بازی،در واقع چندها بازی را نصب کرده اید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.
در این قسمت بازی Puzzledom به معرفی 4 بازی می پردازیم:بازی Connect:در این بازی، شما باید نقطه های همرنگی که در بازی وجود دارد را به یکدیگر وصل کنید،به طوری که هیچ یک از خط ها یکدیگر را قطع نکنند. Rolling Ball:یک بازی پازلی جذاب است که در آن باید بلوک ها را در جهت های مختلف،حرکت دهید. مسیر را برای توپ باز کنید تا بتوانید ان را به نقطه پایان برسانید. Blocks:این بازی هم پازلی است ولی پازلی از نوع جورچین. شما باید تکه های مختلفی از پازل را که شکل هایی متفاوتی دارند در جای درستشان قرار دهید تا پازل حل شود. برای قرار دادن هر قسمت از پازل کافی است انگشت خود را به سمت جای مشخص حرکت دهید. Escape :در بازی بلوک های لغزان چینی شما باید بلوک قرمز را به محل مشخص خروجی برسانید. در واقع بازی قدرت شما را بینایی میسنجد.
شما برای حل این پازل ها باید از ذهن و فکر خود به درستی استفاده کنید. مهارت خود را حل بازی های فکری نشان دهید و ان را تقویت کنید. بنابراین اگر به دنبال بازی های پازلی و فکری هستید. بازی Puzzledom را از دریافت کنید و با این بازی یک پکیج کاملی از بازی های پازلی خواهید داشت.
Puzzledom - puzzles all in one
بازی Puzzledom - puzzles all in one توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *