خانه » بازی » استراتژی » DH: Zombie Warfare – دانلود بازی اکشن هجوم زامبی‌ها اندروید

DH: Zombie Warfare – دانلود بازی اکشن هجوم زامبی‌ها اندروید

آپدیترایگان
Dead Ahead: Zombie Warfare
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن DH: Zombie Warfare در فراروید!

DH: Zombie Warfare یک بازی اکشن و هیجان انگیز از استودیوی بازی سازی Mobirate Ltd است. در این بازی شما با زامبی های ترسناک رو به رو می شوید. حمله ناگهانی زامبی ها به انسان ها جامعه و شرایط را درگرگون کرده است. شما یک گروهی شجاع و جسور هستید که، قصد دارید با سلاح های خود این موجودات را نابود کنید. باید ایستادگی کنید و منابع را جمع اوری کنید تا بتوانید با زامبی ها مقابله کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 از می باشد.
در بازی DH: Zombie Warfare شما در دنیایی هستید که همه جا پر از زامبی است. زامبی ها در همه جا حضور دارند از موانع و پناهگاه خود مراقبت کنید. با بازماندگان گروهی تشکیل دهید تا بتوانید با زامبی ها بجنگید. برای خود پناهگاهی ایجاد کنید و منابعی را برای ادامه زندگی بیابید. برای خود تجهیزات و سلاح هایی را جمع کنید و هرچیزی را که توانایی از بین بردن زامبی ها را دارد جمع اوری کنید. مانند شمشیر، تیر،کمان، نارنجک و کوکتل ،تفنگ و… از سلاح ها و ایتم های دفاعی خود به خوبی استفاده کنید و تمام مهارت های خود را برای نابودی زامبی ها به کار بگیرید. شما به یک قاتل زامبی تبدیل و معروف می شوید. منابع زامبی ها را برای خود غارت کنید.
از ویژگی های بازی عبارت است از: در بازی با یک جهان پر از زامبی رو به رو می شوید. در برابر حمله های پی در پی زامبی ها مقاومت کنید و برای نجات جان خود و بازماندگان تلاش کنید. وجود انواع زامبی و واحدهای بازماندگان. جمع آوری اقلام، تجهیزات و منابع مختلف. وجود انواع نقشه های مختلف برای راهنمایی بیشتر شما در بازی موجود است. شما می توانید انواع متفاوتی از واحد های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید. بنابراین اگر به دنبال یک بازی اکشن و زامبی طور هستید، بازی DH: Zombie Warfare را از فراروید دریافت کنید.
Dead Ahead: Zombie Warfare
بازی Dead Ahead: Zombie Warfare توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *