خانه » برنامه » بهداشت و تناسب اندام » دانلود BetterSleep: Sleep tracker – اپلیکیشن ملودی های آرام بخش

دانلود BetterSleep: Sleep tracker – اپلیکیشن ملودی های آرام بخش

آپدیترایگان
BetterSleep: Sleep tracker
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

BetterSleep: Sleep trackerBetterSleep: Sleep trackerBetterSleep: Sleep trackerBetterSleep: Sleep tracker

‏‏دانلود برنامه ملودی های ارامش بخش BetterSleep: Sleep tracker در فراروید!

BetterSleep: Sleep tracker یک برنامه بسیار عالی برای خوابی راحت و کاهش استرس از گروه نرم افزار سازی Ipnos Software می باشد. در این برنامه تعداد زیادی از امواج و موسیقی و حتی حرکات کششی ورزشی وجود دارد که استرس را از شما دور می کند. در هنگام خواب اگر مشکلی در خوابیدن دارید با این برنامه می توانید خوابی راحت و ارامش را به خود هدیه کنید. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.5 از 5.0 می باشد.

امروزه تعداد زیادی از افراد در طول روز دچار تنس و استرس می شوند. ممکن است به هر دلیلی در طول روز فرد ارامش نداشته باشد و در هنگام خواب هم تاثیرگذار باشد. اگر به هر دلیلی در همگام خواب دچار اختلال و بی خوابی می شوید برنامه BetterSleep: Sleep tracker برای شما بسیار مفید است. در این برنامه طیف زیادی از موسیقی ها و صداهای متفاوتی وجود دارد که شما را به ارامش و خوابی عمیق دعوت می کند. شما باید آرام باشید، نفس عمیق بکشید و خود را با ملودی های این برنامه به خوابی عمیق بسپارید. تعداد زیادی از صداهای طبیعت ، صداهای سفید ، مدیتیشن ها ، داستان های خواب ، امواج مغزی و… وجود دارد.

علاوه بر ان تمرین های بدنی و ذهن و تکنیک های تنفس وجود دارد که می توانید برای ارامش بیشتر از ان ها استفاده کنید. شما می توانید با ترکیب حرکات کششی و ملودی های ارامش قبل از خواب خود را برای یک خواب راحت اماده کنید. بنابراین اگر شماهم نیاز به ملودی و ارامش قبل از خواب دارید، BetterSleep: Sleep tracker را از فراروید دریافت کنید. از ویژگی های خوب این برنامه عبارت است از: بیش از 108 فایل صوتی آرام بخش با کیفیتی بسیار بالا، وجود 6 فرکانس مغزی برای بر طرف کردن انواع تنش و استرس روزانه، اضافه کردن ملودی ها به لیست علاقه مندی و…

 

BetterSleep: Sleep tracker
برنامه BetterSleep: Sleep tracker توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *