خانه » بازی » استراتژی » Teamfight Tactics – دانلود بازی استراتژی تاکتیک های مبارزه!

Teamfight Tactics – دانلود بازی استراتژی تاکتیک های مبارزه!

آپدیترایگان
TFT: Teamfight Tactics
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژی Teamfight Tactics در فراروید!

Teamfight Tactics یک بازی استراتژی جذاب و سرگرم کننده از نوع بازی های رقابتی و آنلاین است که از استودیوی Riot Games, Inc می باشد. در این بازی باید ارتش قهرمان حود را برای شرکت در مبارزه ها و رویارویی با دشمنان اماده کنید. از استراتژی های درست استفاده کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.
در ابتدا بازی Teamfight Tactics سیستم راهنمایی بازی شما را راهنمایی می کند که دچار مشکل نشوید. بازی نوبتی می باشد و در کل بازی به این صورت است که رقیب را با باید از میدان بیرون کنید. در ابتدا بازی برای شروع  فهرستی از اسم بازیکنان در اختیارتان می باشد که شما از بین ان ها باید هرکدام را که دوست دارید به دلخواه انتخاب کنید و وارد نبرد شوید. در شروع هر رقابت بازیکنان می‌تواند قهرمانان خود را به دلخواه در محیط بازی جایگذاری کنند.حرکت قهرمانان به صورت خودکار می باشد. برای موفقیت در این بازی باید تیمی قدرتمند و یک نقشه‌ی کامل داشته باشید.
هر قهرمان را در جای متناسب با نقش خود در جایگاه قرار دهید. یاد گیری این استراتژی با آزمون و خطا در طول بازی به دست می اید. شما باید به سرزمین های جدید بروید و با استفاده از شخصیت‌های معروف موجود در بازی لیگ قهرمانان به نبرد با اژدهایان در میدان‌های تعاملی بازی پرداخته و لذت ببرید. در طول بازی با طلاها و امتیاز هایی به دست می‌آورید آن‌ها را برای ورود به میدان نبرد ارتقا دهید. ‏ از هوش و ذکاوت خود در بازی  استفاده کنید و صدر جدول رتبه‌بندی را برای خود کنید. شما می توانید با انجام بازی و جمع‌آوری آیتم‌ها یا استفاده از بازار داخلی بازی میدان‌های نبرد را به دلخواه خود تغییر دهید. بنابراین شما می توانید بازی Teamfight Tactics را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.
TFT: Teamfight Tactics
بازی TFT: Teamfight Tactics توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *