خانه » بازی » معمایی » Pipe Lines : Hexa – دانلود بازی پازل “مسیرهای‌لوله” اندروید + مود

Pipe Lines : Hexa – دانلود بازی پازل “مسیرهای‌لوله” اندروید + مود

آپدیترایگان
Pipe Lines : Hexa
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Pipe Lines : Hexa در فراروید!

Pipe Lines : Hexa یک بازی جذاب و سرگرم کننده از BitMango می باشد. در این بازی شما باید خطوط لوله ای را به یکدیگر وصل کنید. نباید هیچکدام از انها با یکدیگر تداخل پیدا کنند. بازی به همین راحتی که می گوییم نیست هرچه شما به جلوتر پیش می روید دچار چالش و دشواری می شوید. باید فکر خود را به کار بیاندازید تا از مراحل عبور کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی Pipe Lines : Hexa همانطور که گفتیم وظیفه ی شما این است که خطوط لوله را به هم متصل کنید به طوری که هیچ یک از آن ها دچار تداخل نشوند. تعداد انتخاب شما در هر مرحله محدود است. از چالش و موانع مختلف با سرعت العمل بالا بگذرید زیرا سرعت العمل شما سنجیده می شود. شما باید با مهارت خود این کار را به بهترین نحو انجام دهید. بازی دارای صدها مرحله می باشد که هر کدام از آن ها جذابیت های فوق العاده ای دارند. این برنامه دارای ویژگی های جذابی است که می توان به حالت چرخش عالی آن نیز اشاره کرد. در ابتدای بازی با مراحلی آسان برخورد می کنید اما رفته رفته درجه سختی مراحل بیشتر می شود. رای پیش بردن مرحله ها باید دقت و سرعت بیشتری به خرج دهید.
از ویژگی های بازی Pipe Lines : Hexa عبارت است از: وجودسیستم رتبه بندی برای امکان مقایسه رکورد خود با دیگران بازی شامل صدها نوع پازل می باشد. دارای موسیقی و جلوه های صوتی عالی است. وجود انواع پاداش روزانه برای شما. گرافیک عالی و صداگذاری مهیج و…

بنابراین اگر علاقه به بازی های پازلی و چالشی دارید و دوست دارید که خود را به چالش بکشید، ما به شما این بازی را پیشنهاد می کنیم. با دریافت بازی اتصال لوله ها از فراروید اوقات خود را به خوبی بگذرانید و خود را سرگرم کنید.

Pipe Lines : Hexa
بازی Pipe Lines : Hexa توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *