خانه » بازی » معمایی » Bubble Witch 3 Saga – بازی پازلی “جادوگر حباب ها 3” اندروید + مود

Bubble Witch 3 Saga – بازی پازلی “جادوگر حباب ها 3” اندروید + مود

آپدیترایگان
Bubble Witch 3 Saga
  • آپدیت
  • نسخه 7.32.22
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی پازلی Bubble Witch 3 Saga در فراروید!

Bubble Witch 3 Saga یک بازی جذاب فانتزی از استودیوی مطرح KING می باشد. بازی بسیار ساده و راحت است. شما با شلیک گلوله به سمت حباب های رنگی که وجود دارند را دیگر حباب ها را باز می کنید. با منفجر کردن توپ ها شما امتیاز به دست می اورید. بازی ساده و مناسب برای همه سنین می باشد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 می باشد.
در این بازی جذاب داستان از این قرار است که شما یک سفر کوتاه به دنیای توپ ها و گوی های رنگی و حبابی خواهید داشت. در این گوهی ها برده هاییی اسیر و گرفتار اند که باید ان ها را ازاد کنید. توپ ها را به سمت گوی ها و حباب های رنگی شلیک کنید و ان ها را نابود کنید. گوی هایی که رنگ یکسانی دارند را با یک گوی هم رنگ سلیک کنید و ان ها را از ببرید. بازی توپ، و انفجار گوی های رنگی بسیار جذاب و سرگرم کننده است. با انتخاب شخصیت خود و ورود به بازی و طی کردن مراحل دیگر از این بازی دست نخواهید کشید. بازی گیمپلی ساده ای دارد و بیشتر در دنیا رنگ ها و شلیک حباب ها می باشد. این بازی برای کودکان بسیار مفید است و باعث تقویت ذهن ان ها و شناسایی رنگ ها می شود.
بازی Bubble Witch 3 Saga خیلی پیچیده نیست و دشواری ان کم می باشد. بازی دارای گرافیک خوب و عالی است و طراحی منحصر به فردی را دارد. فضای محیط بازی فانتزی و رنگی رنگی است که شما را سر ذوق می اورد. علاوه بر گرافیک خوب بازی، صدا گذاری بازی هم کاملا عالی می باشد. بنابراین اگر به دنبال یک بازی جهت سرگرمی برای اوقات فراغت خود هستید، ما به شما این بازی را پیشنهاد می کنیم که می توانید از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.
Bubble Witch 3 Saga
بازی Bubble Witch 3 Saga توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *