خانه » بازی » ماجراجویی » MazM: Jekyll & Hyde – بازی ماجراجویی دکتر جکیل و آقای‌هاید + مود

MazM: Jekyll & Hyde – بازی ماجراجویی دکتر جکیل و آقای‌هاید + مود

آپدیترایگان
Jekyll & Hyde
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Jekyll & HydeJekyll & HydeJekyll & HydeJekyll & Hyde

دانلود بازی MazM: Jekyll & Hyde  در فراروید!

MazM: Jekyll & Hyde یک بازی ماجراجویی بسیار جذاب از استودیوی شخصی MazM می باشد. داستان بازی در قرن نوزدهم در لندن را روایت می کند. نقش شما در بازی یک وکیل حرفه ای می باشد. در بازی شما به دنبال شخصیتی به اسم هاید هستید. بازی برگرفته از رمان معروف دکتر جکیل و آقای هاید نوشته رابرت لوییس استینسون در سال 1886 می باشد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.
شخصیت اصلی بازی آقای اترسون نام دارد که یک وکیل حرفه‌ای است. شما باید در کارهای او دخالت کنید و به دنبال سرنخ‌ها و شواهد برای حل پرونده‌های مرموز بگردید. یکی دیگر از شخصیت‌های بازی آقای هاید است که در حال حاضر روزگار سختی می‌گذراند و در اصل باید به دنبال هاید بگردید. در بازی ماجراجویانه MazM: Jekyll & Hyde شما باید سرنخ ها را دنبال کنید تا به هدف نهایی تان برسید. در هر قسمت از بازی برای رفتن به قسمت های مختلف و باز کردن درها باید معما ها را حل کنید تا بتوانید به آن قسمت دسترسی پیدا کنید. برای این کار شما نیاز به مهارت  های بسیار بالایی دارید. فضای هنری و بسیار زیبای بازی لندن را در قرن نوزدهم میلادی به خوبی نشان می دهد و گرافیک فوق العاده و دوبعدی، آن را از سایر بازی های کلاسیک جدا کرده است. بازی دارای ویژگی هایی عبارت از:طراحی بی نظیر کاراکترها، تعقیب و گریز، در داستانی مهیج حل کردن معماها و جمع آوری سرنخ، بدون نمایش تبلیغات آزاردهنده، ترکیب سبک ماجراجویی با روایتی کلاسیک، دارای گرافیک بهینه سازی شده است.
بازی نیاز به اینترنت ندارد و شما به راحتی می توانید به این بازی دسترسی پیدا کنید. بنابراین اگر شماهم به دنبال یک بازی جذاب ماجراجویانه و مرموز هستید، ما به شما بازی MazM: Jekyll & Hyde را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید به راحتی بازی را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *