خانه » بازی » ورزشی » Basketball Battle – دانلود بازی ورزشی بسکتبال دو نفره اندروید + مود

Basketball Battle – دانلود بازی ورزشی بسکتبال دو نفره اندروید + مود

آپدیترایگان
Basketball Battle
  • آپدیت
  • نسخه 2.3.22
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ورزشی Basketball Battle در فراروید!

Basketball Battle یک بازی ورزشی بسیار هیجان انگیر از می باشد. در این بازی شما وارد یک رقابت ورزشی بسکتبالی می شود. بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز است که شما وارد رقابتی دو نفره می شوید و باید تمام تلاشتان را بکنید که حریف را ببرید. دو بسکتبالیست با یکدیگر رقابت می کنند و این امکان وجود دارد که بازی را به صورت دو نفره در یک گوشی موبایل دهید. به طوری که صفحه نمایش گوشی را به دو قسمت تقسیم کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

روش بازی Basketball Battle بسیار راحت و ساده است. شما باید انگشت خود را بر روی صفحه نمایش بکشید و بازیکنان را حرکت دهید. توپ را به سمت سبد پرتاب کنید و به داخل آن بیندازید. اما انچنان هم کار راحتی نمی باشد. حریفان شما سرسخت و قدر هستند و مانع گل شدن توپ شما می شوند. با امتیازاتی که به دست می اورید می توانید بازیکنان جدیدی بخرید و یا ان ها را ارتقا دهید. بهترین نوع بازی مسابقات بسکتبال 1v1 پر از تنش و هیجان است.

امکان سفارشی سازی لباس یا ظاهر شخصیت بازیکن شما وجود دارد. این قسمت بخشی منحصر به فرد از بازی است،سیستم سفارشی‌سازی عمیقی دارد که نه تنها لباس‌ها، بلکه بازیکنان می‌توانند ویژگی‌های شخصیتی مانند رنگ مو، رنگ پوست و بسیاری موارد دیگر را نیز تغییر دهند. بنابراین اگر به بازی های ورزشی علاقه دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که بازی بسکتبال دو نفره را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

از ویژگی های بازی Basketball Battle عبارت است از:حرکت راحت بسکتبالیست ها و پرتاب راحت توپ،امکان انجام بازی به صورت دو نفره،امکان اجرای تکنیک های بسکتبال مانند فرار یا عبور از مقابل حریف،پیروزی در بازی های بزرگ و ارتقاء تیم خود، استفاده از حرکات فریب دهنده و…

Basketball Battle
بازی Basketball Battle توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *