خانه » بازی » معمایی » Coastal Hill Mystery – بازی ماجراجو «راز تپه ساحلی» اندروید + مود

Coastal Hill Mystery – بازی ماجراجو «راز تپه ساحلی» اندروید + مود

آپدیترایگان
Hidden Objects: Coastal Hill
  • آپدیت
  • نسخه 1.22.14
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی پازلی Coastal Hill Mystery در فراروید!

Coastal Hill Mystery یک بازی جذاب در دسته بازی اشیا پنهان از می باشد. این بازی سبک فکری و پازلی را دارد. شما باید با مهارت و تفکر خود معما ها و پازل های موجود در این بازی را حل کنید. بازی دارای ده ها نوع پازل است که تمرکز و فکر شما را به چالش می کشد. علاوه بر این بازی دارای یک خط داستانی جذاب است که شما را جذب می کند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 می باشد.

داستان بازی Coastal Hill Mystery به این صورت است که،یک شهری دچار نفرین شده است و شما باید به کمک این شهر بروید. شما ماموریت حل پازل های مختلف را بر عهده دارید. با حل کردن پازل ها باید ایتم های مخفی در بازی را پیدا کنید. شما پس از یافتن ایتم های مخفی باید جای صحیح ان را پیدا کنید و ان را در جای خود بگذارید.

بازی راز تپه ساحلی دارای انواع پازل های فکری و معماهای چالش برانگیز و بخش مدیریت و شخصی سازی است. این بخش شامل شخصی سازی شخصیت و کاراکتر بازی می باشد. شما می توانید برای شحصیت خود در بازی لباس، کلاه و پوشش و… را از ایتم ها خریداری کنید. در بازی ممکن است با هیولا ها و دشمنان بدجنسی رو به رو شوید. تنها راه شکست ان ها از طریق حل پازل است.

Coastal Hill Mystery دارای 7 مد مختلف می باشد. مراحل بازی در نزدیک به 40 مکان جالب با طراحی های دستی می باشد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به موسیقی متن اشاره کرد که با حس و حال مرموز و پنهان بازی سازگاری خوبی دارد. اگر به این سبک از بازی های پازلی علاقه دارید، بازی راز تپه ساحلی را از فراروید دریافت کنید.

Hidden Objects: Coastal Hill
بازی Hidden Objects: Coastal Hill توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *