خانه » بازی » استراتژی » دانلود Fort Conquer – بازی استراتژیک “فاتح قلعه” اندروید + مود

دانلود Fort Conquer – بازی استراتژیک “فاتح قلعه” اندروید + مود

آپدیترایگان
Fort Conquer
  • رای: 29
  • نظر: 0
محبوبیت 86% 86%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Fort Conquer 1.2.4 در فراروید!

موضوع بازی:

Fort Conquer 1.2.4 یک بازی جذاب و اکشن استراتژی از استودیوی هنگ کنگی DroidHen می باشد. همانطور که از اسم بازی مشخص است بازی دفاع از قلعه در سبک اکشن است. دشمنان شما نیرویی ساخته اند و ان را سمت قلعه شما فرستاده اند تا شما را نابود کند. این نیرو جهش یافته و بسیار خطرناک است. شما باید با ویژگی و نیروهای خاص خودتان در برابر دشمنان ایستادگی و جلو این نیرو جهش یافته را بگیرید تا قلعه شما در امان بماند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی Fort Conquer 1.2.4 در دسته بازی های دفاع از قلعه می باشد. شما باید با جنگیدن از قلعه خود دفاع کنید و مانع ویران شدن ان شوید. در صفحه بازی یک طرف قلعه شما قرار دارد و در طرف دیگر دشمنان شما قرار دارند. شما باید نیروهای خود را در خطوط ورودی قلعه بگذارید و مانع ورود دشمنان شوید. بازی هجومی و تاکتیکی است. با هر حرکت شما دشمنانتان هم یک حرکت به سوی نابودی قلعه شما بر می دارند.

در بازی Fort Conquer 1.2.4 باید  ارتش قدرتمندی از حیوانات خانگی قدرتمند بسازید. حیوانات در ارتش شما دارای قدرت های خارق العاده و متفاوتی هستند. بنابراین بازیکنان باید در نظر بگیرند و انتخاب کنند که کدام جانور برای مبارزه با جانوران حریف قوی است. گرافیک بازی بسیار جذاب و محیط بازی بسیار زیبا و رنگارنگ است. در بازی انواع متفاوتی از حیوانات وجود دارد.

جمع بندی:

از ویژگی های خوب بازی صداگذاری جذاب ان است که موجب جذابیت بیشتر بازی می شود. همچنین حجم کم بازی نسبت به کیفیت ان خیلی مناسب است. شما می توانید به راحتی و بدون دسترسی به اینرنت یک گیم پلی خوب را داشته باشید. شما می توانید بازی فاتح قلعه را از فراروید دریافت کنید. 

Fort Conquer
بازی Fort Conquer توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *