خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Blades of Brim مود اندروید

دانلود بازی Blades of Brim مود اندروید

آپدیترایگان
Blades of Brim
  • آپدیت
  • نسخه 2.19.69
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Blades of BrimBlades of BrimBlades of BrimBlades of Brim

هم اکنون دانلود بازی دفاع از قلعه Blades of Brim در فراروید!

موضوع بازی:

Blades of Brim یک بازی جذاب دوندگی در دنیای افسانه ای از استودیوی بازیسازی SYBO می باشد. در بازی کاراکتر اصلی در حال دویدن است. شما باید از موانع موجود بپرید و به شخصیت اصلی در طی این مسیر کمک کنید. شما با موانع و چالش های بسیار زیادی روبه رو خواهید شد که باید از پس ان ها بر بیایید. علاوه بر موانع حیوانات عجیب و غریب ترسناک بر سر راهتان قرار می گیرد که باید ان ها را از بین ببرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

کاراکتر اصلی بازی Blades of Brim همش درحال دویدن است. ماموریت و هدف شما پرش از موانع و… است. ممکن است در بازی شما شاهد حیواناتی عجیب و غریب باشید که ممکن است برایتان خطرناک باشد. باید با شمشیر خود این حیوانات را نابود کنید تا به شما صدمه نزنند. بازی دارای جلوه های بصری و انیمیشنی بسیار جذاب است که شما را  مجذوب خود می کند.

در بازی Blades of Brim خط داستانی وجود ندارد و هدف شما در بازی فقط طی کردن یک مسیر مشخص است. شما در این مسیر باید بدوید و از موانعی که بر سر راهتان وجود دارد جای خالی دهید و بپرید تا گیر نیوفتید. نکته جالب و باحال بازی این است که در طول مسیر همش دوندگی نیست شما در قسمتی می توانید سوار بر گرگ و اژدها شوید و از موانع به راحتی بگذرید. ایتم های قدرتی موجود در بازی در قسمتی برایتان قابل استفاده می باشد.

جمع بندی:

بنابراین اگر شماهم به دنبال یک بازی در سبک بازی های دوندگی و بی پایان متفاوت هستید! این بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید بازی زره امپراطوری را از فراروید دریافت کنید.

 

 

Blades of Brim
بازی Blades of Brim توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *