خانه » برنامه » بهداشت و تناسب اندام » Simple Habit Meditation 1.37.0 – برنامه مدیتیشن و کاهش استرس اندروید!

Simple Habit Meditation 1.37.0 – برنامه مدیتیشن و کاهش استرس اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Simple Habit: Meditation
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

‏‏

هم اکنون دانلود برنامه کاهش دهنده استرس Simple Habit Meditation 1.37.0 در فراروید!

موضوع برنامه:

Simple Habit Meditation 1.37.0 برنامه بسیار عالی برای کاهش استرس و اظطراب می باشد. ممکن است در زندگی، شما به هر دلیلی دچار استرس و تنش شوید. به همین منظور شما نیاز به مدیتیشن و یا همان ریلکس کردن دارید. برای اینکار شما نیاز به کلاس های یوگا و یا ویدئو های مدیتیشن دارید. به همین دلیل این برنامه با تمرینات بسیار عالی ساخته شده که شما در خانه بتوانید به راحتی ریلکس کنید و ارامش را برای خود ایجاد کنید. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل گلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

امروزه به دلیل مشغله های فکری،کاری،استرس درس و… در زندگی، باعث شده که افراد دچار استرس شوند. افراد باید در طول روز دقایقی خود را به ارامش دعوت کنند.
بهتر است برای دور شدن از استرس و مشغله های زندگی خود را به یک مدیتیشن دعوت کنید. برای ارامش روح روان خود در روز حداقل 5 دقیقه خود را دور از هر فکر و مشغله ای کنید. شما می توانید با نصب برنامه Simple Habit Meditation  که نرم افزار کاهش استرس است، استرس و حس های بد را از خود دور کنید. در این بر نامه بیش از 500 تمرین برای مدیتیشن وجود دارد. شما هر روزه می توانید جلسات 5 دقیقه را پلی کنید و ان ها را انجام دهید. با اینکار در روز های متوالی شما تغییر و حس خوب را احساس می کنید.
شما پس از انجام تمرینات Simple Habit Meditation حس سرشار از ارامش، شادابی و… را تجربه می کنید. همین امر موجب بهبود تمرکز و اعصاب شما می شود.

جمع بندی:

پس اگر شماهم در زندگی مشغله های بسیاری دارید و در طول روز در تنش هستید، این برنامه را حتما نصب کنید. شما می توانید برنامه مدیتیشن و کاهش استرس را از فراروید دریافت کنید و ارامش را به خود هدیه کنید.
Simple Habit: Meditation
برنامه Simple Habit: Meditation توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *