خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Soul Knight مود اندروید

دانلود بازی Soul Knight مود اندروید

آپدیترایگان
Soul Knight
  • آپدیت
  • نسخه 5.2.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

‏‏

هم اکنون دانلود بازی اکشن Soul Knight درفراروید!

موضوع بازی:

Soul Knight یک بازی جذاب در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Chilly Room می باشد. یک گیم پلی فانتزی است که شما را مجذوب خود می کند. داستان بازی بسیار جالب است. به این صورت که یک سنگ جادویی تعادل زمین را نگه داشته است. حال این سنگ جادویی توسط عده ای از نیروهای بیگانه دزدیده شده است. نبود این سنگ جادویی باعث به خطر افتادن زمین شده است. حال شما وظیفه دارید که این سنگ را پیدا کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

همانطور که گفتیم شما در بازی Soul Knight وظیفه دارید که سنگ را بیابید و زمین را نجات دهید. این مسئولیت بسیار بزرگی است که شما باید از پس ان بر بیایید و سر بلند شوید. شما باید با استفاده از اسلحه های قدرتمند خود به نیروهایی که سنگ را ربوده اند شلیک کنید و ان ها را بکشید تا سنگ را پس بگیرید. نجات زمین به شما بستگی دارد.
شما باید در بازی Soul Knight تلاش کنید تا اسلحه های قدرتمند را به دست اورید و از شلیک بیگانگان در امان باشید. از حمله بیگانگان خود را حفظ کنید و در برابر شلیک های پی در پی ان ها جا خالی دهید. تلاش کنید و استراتژی مخصوص به خود را به کار بگیرید تا ان ها را از بین ببرید. در سیاه چال ها و.. به دنبال سلاح بگردید و تمام منظقه را با دقت به جستجو بپردازید. با استفاده از قهرمانان مختلف با توانایی های منحصر به فرد با سارقان بیگانه برخورد کنید و سنگ را برگردانید.

جمع بندی:

بنابراین هدف شما در بازی نجات زمین و حفظ تعادل ان است. اگر شماهم به بازی های ماجراجویی و اکشن علاقه مند هستید! بازی روح شوالیه را از فراروید دریافت کنید.
Soul Knight
بازی Soul Knight توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *