خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Roll the Ball® – slide puzzle مود اندروید

دانلود بازی Roll the Ball® – slide puzzle مود اندروید

آپدیترایگان
Roll the Ball® - slide puzzle
  • آپدیت
  • نسخه 23.02414.00
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Roll the Ball® – slide puzzle در فراروید!

موضوع بازی:

Roll the Ball یک بازی پازلی اعتیادآور و واقعا چالش برانگیز از استودیوی بازیسازی BitMango می باشد. بازی بسیار ساده و درعین حال اعتیادآور است. شما در بازی یک توپ در اختیار دارید و یک مسیر از مکعب هایی که مثل تکه های پازل درهم هستند، و شما باید مسیر را بگونه ای بچینید که توپ از مکعب شروع حرکت کند و به مکعب خروج که قرمز رنگ است برسد. در طول مسیر موانعی هم وجود دارد. مانند مثال مکعب هایی وجود دارند که در مسیر پیچ شده اند و قابل چرخاندن نیستند. در طول مسیر ستاره هایی قرار دارد که با کسب آنها به امتیازتان اضافه میشود و وارد مراحل بعدی میشود. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

وجود دارد در بازی Roll the Ball چالش ها و مراحل مختلفی وجود دارد که باید در آنها شرکت کنید و تلاش کنید تا با جا به جایی و چرخش قطعات مختلف، مسیر درست را برای رساندن توپ به سمت هدف را ایجاد کنید. در ابتدا مراحل بسیار ساده ای را در بازی میبینید. اما با کمی پیشرفت در بازی و آشنا شدن با گیم پلی آن، مراحل سخت تری در برابر شما قرار خواهد گرفت. باید برای حل و عبور از آنها تمرکز و دقت بسیار بیشتری را باید صرف کنید. با وجود موانع متفاوت کار شما سخت تر و چالش بر انگیز تر می شود.

بازی Roll the Ball را میتوانید در سه سرعت مختلف تجربه کنید که در حقیقت سه سطح آسان، متوسط و دشوار قابل انتخاب است که برای شروع می توانید با انجام مراحل ساده تجربه کسب کنید و سپس وارد مراحل سخت بازی شوید. انجام این بازی آسان است.

جمع بندی:

بازی پازلی ساده ای می باشد که شما را به دنیای بازی های نوستالوژی خواهد برد. اگر به این سبک از بازی های پازلی علاقه مند هستید! بازی حرکت توپ را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

 

Roll the Ball® - slide puzzle
بازی Roll the Ball® - slide puzzle توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *