خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Punch Bob مود اندروید

دانلود بازی Punch Bob مود اندروید

آپدیترایگان
Punch Bob
  • آپدیت
  • نسخه 1.0.74
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Punch Bob در فراروید!

موضوع بازی:

Punch Bob یک بازی خشن اما طنزآمیز و در عین حال سرگرم کننده از استودیوی CASUAL AZUR GAMES است. بازی در مورد شخصیت اصلی یعنی باب است. اگرچه ظاهر او خیلی شبیه به قهرمانان نیست اما او قابلیت هایی خاص دارد که مهم ترین آن وزن زیاد و اندام درشت است. شاید او به نظر یک قهرمان نباشد، شاید چند پوند اضافه وزن داشته باشد، اما در بدن بزرگش قلب یک جنگجوی واقعی وجود دارد. باب به اسلحه احتیاج ندارد. او قدرتمندترین فرد در این کره خاکی است. فقط او را به سمت دشمنان خود پرتاب کنید و از فریاد ترس آنها لذت ببرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

‏Punch Bob ترکیبی از بازی های فکری و بازی های کشتی است. هدف شما این است که با بدن جنگنده خود تمام دشمنان را بر روی صفحه نمایش خرد کنید. مراقب تله ها باشید و مبارزه خوبی انجام دهید. گلوله ها و ماشه ها را فراموش کنید. باب به اسلحه احتیاج ندارد. او قدرتمندترین فرد در این کره خاکی است. فقط او را به سمت دشمنان خود پرتاب کنید و از فریاد ترس آنها لذت ببرید. هنگامی که باب به سمت آنها سقوط کند ، آنها می دانند که پایان جنگ است.

او می تواند با پرت کردن خود روی دشمنان به آن ها درس خوبی بدهد. تنها سلاح اصلی او بدن ورزیده و قدرت بالایش است. بنابراین او می تواند خودش را مثل یک سلاح مخرب روی دشمنان فرود بیاورد. شما در بازی Punch Bob در نقش این قهرمان وظیفه دارید تا در مراحل متعددی دشمنان و خلافکاران را به سزای اعمالشان برسانید. ماهیت کلی بازی پازلی است. شما در هر مرحله باید با اندازه گیری درجه پرتاب و انتخاب زاویه مناسب، بهترین حمله را علیه دشمنان انجام دهید. با پیشروی در بازی می توانید آیتم های متنوع جدیدی پیدا کرده و شخصیت بازی را ارتقاء دهید.

جمع بندی:

با دشمنان خود در این بازی سرگرم کننده فیزیک انداز مبارزه کنید. شما هم اگر این سبک از بازی ها را دوست دارید، می توانید بازی باب قهرمان را از فراروید دریافت کنید.
Punch Bob
بازی Punch Bob توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *