خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Kick the Buddy مود اندروید

دانلود بازی Kick the Buddy مود اندروید

آپدیترایگان
Kick the Buddy
  • آپدیت
  • نسخه 2.0.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Kick the Buddy در فراروید!

موضوع بازی:

Kick the Buddy یک بازی جذاب کاهش دهنده استرس و خشم از ز Playgendary برای اندروید است. عصبانیت خود را سر عروسک در بیاوریدو هر چقدر می توانید سعی خود را برای ضرب و شتم بهتر عروسک به کار بگیرید و از طریق ابزارهای بسیار و مختلف آن را مورد ضربه های کشنده قرار دهید. چیزی فراتر از یک بازی آرامش بخش است و حتی بیش از یک بازی استرس زا که شاهد سبک ترکیبی از اکشن و ضرب و شتم در آن خواهید بود و این یک بازی اکشن تعاملی برتر است. در بین تمام بازی های تسکین استرس یک گیم پلی عالی و موثر است که می تواند این موقعیت را برای شما فراهم کند تا عصبانیت خود را فراموش کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

Kick the Buddy یک بازی سرگرم کننده است که وقتی خسته می شوید می توانید بازی کنید. حتی در مواقع خشم استرس و… می توانید این بازی را پلی کنید و عروسک را محکم بنزید و تخلیه انرژی کنید. علاوه بر کاستن انرژی ، نیرو به شما می دهد. گرافیک بازی با کیفیت بالایی می باشد. ضربه بزنید ، منفجر کنید یا آن را در حالت نابودی قرار دهید. آتش بزنید ، شلیک کنید ، خرد کنید ، منجمدش کنید و… از قدرت های نابود کننده استفاده کنید.

از ویژگی های بازی Kick the Buddy عبارت است از: انجام کارها مختلف برای کشتن عروسک خود، دارای گرافیک کارتون و فانتزی خنده دار و زیبا. کتک کاری چندین عروسک زیبا و عصبانی کننده. کاهش استرس و نگرانی با خالی کردن عصبانیت. بازی اکشن تعاملی با گیم پلی اکشن از سرگرمی بالا. وجود اسلحه خانه تجهیزات: منفجره، نارنجک و ..

جمع بندی:

بازی محیطی ساده و در عین حال سرگرم کننده را دارد. در آن می توانید هر بلایی دلتان خواست سر یک عروسک بیچاره بیاورید. اگر شما هم به دنبال همچین بازی هستید، پیشنهاد من به شما این بازی است. شما می توانید بازی کتک کاری عروسک را از فراروید دریافت کنید.

 

 

 

Kick the Buddy
بازی Kick the Buddy توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *