خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Starlit Adventures مود اندروید

دانلود بازی Starlit Adventures مود اندروید

آپدیترایگان
Starlit Adventures
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Starlit AdventuresStarlit AdventuresStarlit AdventuresStarlit Adventures

هم اکنون دانلود بازی Starlit Adventures در فراروید!

موضوع بازی:

Starlit Adventures یک بازی خفن و اکشن ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Rockhead Games می باشد. این بازی در کنار ماجراجویی، سبکی اکشن را نیز دارد. بازی برای هر سن و سالی مناسب است و این اطمینان را به شما می دهد که تا ساعت ها سرگرم خواهید شد. در این بازی با شخصیت های دوست داشتنی آشنا خواهید شد که با وجود تصاویری زیبا و گیم پلی منحصر بفرد یک تجربه به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد. شما باید به Bo و Kikki کمک کنید تا بتوانند ستاره هایی را که از آسمان به سرقت رفته اند و در سرزمین های پایین تر مخفی شده اند را بازگردانند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

دنیاهای فوق‌العاده را در Starlit Adventures کاوش کنید، با موجودات گوناگون مبارزه کنید و با استفاده از لباس‌های ویژه پازل‌ها را حل کنید. در این ماجراجویی جذاب و سرگرم کننده که در مواردی می توان نام یک ماجراجویی حماسی را بر آن نهاد، با موانعی روبرو خواهید شد که باید با مهارت خود از آن ها عبور نمایید. علاوه بر موانع مختلف، پازل های متنوعی نیز پیش روی شما قرار خواهند گرفت که هرگز به سادگی حل نخواهند شد و برای حل کردن ان ها باید از هوش و ذکاوت خود بهره بگیرید.

از ویژگی های بازی Starlit Adventures عبارت است از: گرافیک کنسولی. وجود چالش ها جدید. باز کردن لباس های جدید با قدرت های ویژه و منحصر بفرد. تصاویر با جزئیات بالا، داستانی زیبا و شخصیت های منحصر بفرد. باز کردن قفل تمام لباس های با قدرت های ویژه منحصر به فرد و بازی در روش های مختلف. مبارزه با رئیس در پایان هر جهان که به هر شیوه ای برای موقف کردن شما متوسل میشوند. تصاویری غنی، داستان زیبا و شخصیت های منحصر به فرد.کنترل های عالی بخصوص ، طراحی شده برای صفحه و…

جمع بندی:

شخصیت های جذاب، تصاویر گرافیکی زیبا و گیم پلی عالی همراه با چالش و حالت های مختلف بازی یک بازی عالی را تجربه کنید. شما می توانید بازی ماجراجویی استارلیت را از فراروید دریافت کنید.

Starlit Adventures
بازی Starlit Adventures توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *