خانه » بازی » ورزشی » دانلود بازی Head Ball 2 – Online Soccer مود اندروید

دانلود بازی Head Ball 2 – Online Soccer مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Head Ball 2 - Online Soccer
  • آپدیت
  • نسخه 1.566
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ورزشی Head Ball 2 در فراروید!

موضوع بازی:

Head Ball 2 یک بازی جذاب ورزشی و محبوب فوتبال از استودیوی بازیسازی Masomo Gaming می باشد. در این بازی جذاب شما باید مهارت های گل زنی خود را افزایش دهید و معروف شوید. به میلیون ها بازیکن از سراسر جهان بپردازید و فوتبال بازی کنید. شخصیت خود را با لوازم جانبی بهبود ببخشید و بازیکنان رویایی فوتبال خود را ایجاد کنید. شما می توانید با بازکردن 18 مهارت مختلف در بازی ویژگی های بازیکن را ارتقا دهید. با سرعت عمل بالای خود، توپ را وارد دروازه رقیب تان کنید و تا ساعت ها سرگرم رقابتی هیجان انگیز و جذاب باشید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی جذاب Head Ball 2 حرفه ای و  آنلاین است که میتواند حسابی شما را سرگرم کند. یک بازی آنلاین چند نفره است که میتوانید با هیجانی بسیار بالا و در مسابقات آنلاین یک در مقابل یک با حریفانی از سراسر جهان رقابت کنید. در بازی شما 90 ثانیه ی پر از هیجان را با رقیب خود سپری میکنید و هر کسی که بیشترین گل را به حریفش زد برنده است.

گیم پلی بازی نیز یکی از قابلیت های عالی این بازی است که نمیتوانیم از کنارش به راحتی بگذریمکنترل بازی بسیار راحت است. به طوری که به راحتی می توانید در Head Ball 2 کاراکترتان را حرکت و در زمین فوتبال یا با سر بازیکن یا با لگد زدن به توپ سعی کنید توپ را به دروازه ی حریف روانه کنید. در 5 لیگ فوتبال میتوانید رقابت کنید و تمام تلاش خود را بکنید تا به بالای جدول امتیازات برسید.

‏‏از ویژگی های بازی  Head Ball 2عبارت است از: کاملا بهینه و کاربر پسند. بروزرسانی های جذاب همیشگی با لیگ های جدید و قابلیت و شخصیت های عالی. استفاده کم از اینترنت. بازی های آنلاین و رقابتی پر هیجان 1v1 ،گرافیک دو بعدی خیره کننده با موشن های بی نظیر. امکان رقابت در 5 لیگ با 15 براکت در بازی. آنلاین بودن بازی و دارای میلیون ها کاربر از کشورهای مختلف. دارا بودن بیشتر از 125+ کاراکتر و شخصیت جذاب از بازیکنان مطرح دنیا و…

جمع بندی:

بیشتر از 125 کاراکتر و شخصیت در بازی وجود دارد که میتوانید با انتخاب هر کدام از آنها و باز کردن بیشتر از 18 آیتم و مهارت برای هر کدامشان پیروز میدان باشید. شما هم اگر به بازی فوتبال علاقه مند هستید، بازی فوتبال کله ای 2 را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Head Ball 2 - Online Soccer
بازی Head Ball 2 - Online Soccer توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *