خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Unsolved: Hidden Mystery Games مود اندروید

دانلود بازی Unsolved: Hidden Mystery Games مود اندروید

آپدیترایگان
Unsolved: Hidden Mystery Games
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 70% 70%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Unsolved: Hidden Mystery Games در فراروید!

موضوع بازی:

Unsolved یک بازی جذاب و شگفت انگیز از استودیو بازی سازی Artifex Mundi می باشد. در این بازی شما در نقش یک کارآگاه هستید. با ورود به بازی می توانید یک ماجراجویی را برای خودتان انتخاب کنید و وارد روند داستانی بازی شوید. پس از انتخاب ماجراجویی تان،‌ یک بخش آموزشی کوتاه به شما کمک می کند که بتوانید تمام عملکرد های بازی را یاد بگیرید. شما به عنوان یک کارگاه باید حرفه ای عمل کنید و نکته سنج باشید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Unsolved به یک کارآگاه واقعی تبدیل شوید و تحقیقات کاملی را انجام دهید. ماجراجویی هیجان انگیز را در انبوهی از داستان های نفس گیر آغاز کنید. پرس و جو را شروع کنید، شواهد را بسنجید، و تعداد زیادی از پازل های استثنایی را حل کنید. این عنوان که گیم پلی ماجراجویی دارد، بازیکنان را در صحنه های مختلف با ویژگی های متنوع به چالش خواهد کشید. شاید مجبور شوید در بازی Unsolved در میان یک صحنه پر از اشیاء به دنبال گزینه هایی باشید که راز یک قتل بزرگ را بر ملا می کند و یا شاید مجبور شوید تا با افراد مختلف هم کلام شده و راز یک دزدی را بر ملا کنید. تحقیقات کارآگاهی را انجام دهید. پرونده های جنایی را حل کنید یا اسرار باستانی را کشف نمایید. بازی به شکلی است که، ذهن شما را در معماهای سخت به چالش بکشد.

جمع بندی:

‏بنابراین در این بازی به دنیای جدیدی از بازی های ماجراجویی پازل شی مخفی بپرید. بازی های معمایی بیشتری را بدون ترک برنامه انجام دهید و منتظر عناوین جدید در این مجموعه همیشه در حال رشد باشید. اگر به بازی های ماجراجویی و کارگاهی علاقه مند هستید، بازی حل نشده را از فراروید دریافت کنید.
Unsolved: Hidden Mystery Games
بازی Unsolved: Hidden Mystery Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *