خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Merge Battle Car Tycoon Game مود اندروید

دانلود بازی Merge Battle Car Tycoon Game مود اندروید

آپدیترایگان
Merge Battle Car Tycoon Game
  • آپدیت
  • نسخه 2.26.00
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Merge Battle Car Tycoon GameMerge Battle Car Tycoon GameMerge Battle Car Tycoon GameMerge Battle Car Tycoon Game

هم اکنون دانلود بازی Merge Battle Car Tycoon Game در فراروید!

موضوع بازی:

Merge Battle Car یک بازی جذاب و کژوال و کلیکی است که از استودیوی NOXGAMES کشور جمهوری چک می باشد. شما باید یک گاراژ بسازید و در آن ماشین ها مختلفی را جمع کنید. بعد از آن با ترکیب کردن ماشین ها مشابه به یکدیگر می توانید یک ماشین بهتر و مدل بالاتر را تشکیل دهید. این روند را به طور منظم می توانید ادامه دهید تا ماشین های قدرتمند بیشتری را در گاراژ خود داشته باشید. رهبر و رئیس تیم خود باشیید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Merge Battle Car رئیس تیم شوید، هواپیما، ماشین را ترکیب کنید و با گسترش گاراژها، اتومبیل های پیشرفته تر بسازید و درآمد بیشتری به دست اورید. اتومبیل بخرید و به آنها سبک نئون بدهید. همان اتومبیل ها را با هم ادغام کنید تا پیشرفته تر شوند. بعد از انجام این کار می توانید وسایل نقلیه ای را که ترکیب کردید را وارد مسابقات کنید و جوایز بدست آورید. اگر ماشین شما قویتر و به روزتر باشد جایزه و پول بهتری را بدست خواهید آورد. بازی سیستم ارتقاء و شخصی سازی دارد.
رهبر تیم شوید و سفینه خود را ادغام کنید. گاراژ ها را گسترش و یا بهبود دهید. گسترش و بهبود همه گاراژ اتوموبیل های پیشرفته تر پول بیشتری دریافت می کنند. ماشین بخرید و سبک Neon یا Steampunk بدهید. ماشین های مشابه را باهم ترکیب کنید تا پیشرفته شوند. رویداد های بازی Merge Battle Car ترکیب اتومبیل های Neon، ترکیب اتومبیل های ماهیچه ای، ادغام کامیون است.
از ویژگی های بازی Merge Battle Car عبارت است از:وجود انواع ماشین ها در کلاس ها مختلف. دارای گیم پلی بسیار سرگرم کننده. ترکیب کردن آیتم ها و ساخت یک سیستم قدرتمندتر. تقسیم بندی ماشین ارتقاء یافته به سه دسته Neon , Muscle و Truck. محیطی رنگی و با طراحی بسیار عالی می باشد.

جمع بندی:

در کل این گیم پلی این بازی اندروید بسیار جذاب می باشد و برای پر کردن اوقات فراغت شما عزیزان می تواند گزینه مناسبی می باشد. شما هم اگر به این سبک از بازی علاقه مند هستید، می توانید بازی ترکیب ماشین های مبارزه ای را از فراروید دریافت کنید.
Merge Battle Car Tycoon Game
بازی Merge Battle Car Tycoon Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *