خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Last Empire – War Z: Strategy مود اندروید

دانلود بازی Last Empire – War Z: Strategy مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Last Empire - War Z: Strategy
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی مهیج Last Empire – War Z در فراروید!

موضوع بازی:

Last Empire یک بازی با موضوع زامبی در سبک استراتژیک از استودیوی بازیسازی im30.net می باشد. بازیکنان با زامبی و دیگر بازماندگان مبارزه می کنند تا امپراتوری خود را گسرتش دهند. دنیای آخرین امپراتوری دنیایی خطرناک است و با انبوهی از زامبی های قدرتمند و شورشگر است. سربازانتان را آموزش دهید، یک اتحاد بسازید و شهر خود را برای محافظت از مردم توسعه دهید. شما مجبور هستید که باهوش، سرسخت و شجاع باشید تا زنده بمانید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

Last Empire یک بازی زامبی گونه و استراتژیک به سبک جدید است که بازیکنانی در سراسر دنیا دارد. به جمع آنها بپیوندید و با اتحاد همسو شوید یا دشمنی در طرفی دیگر باشید. شما باید در یک دنیای خطرناک و پراز زامبی سربازان خود را آموزش دهید و با هم متحد شوید و شهرتان را برای محافظت از امپراطوری خود گسترش دهید.

در بازی با شرکت در جنگهای وحشیانه و جمع آوری منابع از سربازان خود حمایت کنید. چه بصورت انفرادی و چه با کمک متحدانتان باید سعی کنید با زامبی ها مبارزه کنید و آن ها را از بین ببرید و امپراطوری خود را در Last Empire بسازید و رشد دهید. شما می توانید خودتان انتخاب کنید که می خواهید به یک قهرمان یا یک تبه کار و یا هر شخص دیگری تبدیل شوید. بهترین عملکرد خود را نشان دهید تا بتوانید نیروهای خود را پشتیبانی نموده و از منابع خود حفاظت کنید.

جمع بندی:

در جنگ های وحشیانه شرکت کنید و منابع را غارت کنید تا از نیروهایتان پشتیبانی کنید و شهر را گسترش دهید. بصورت تنهایی بازی کنید و یا با دیگر متحد شوید بستگی به خود شما دارد. مرگ و زندگی شهر در دستان شما است. اگر شما هم به این دسته از بازی های زامبی گونه علاقه مند هستید، بازی آخرین امپراطوری را از فراروید دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *