خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی World Craft: Block Craftsman مود اندروید

دانلود بازی World Craft: Block Craftsman مود اندروید

آپدیترایگان
World Craft: Block Craftsman
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 77% 77%

اسکرین شات ها

World Craft: Block CraftsmanWorld Craft: Block CraftsmanWorld Craft: Block CraftsmanWorld Craft: Block Craftsman

هم اکنون دانلود بازی جذاب World Craft: Block Craftsman در فراروید!

موضوع بازی:

World Craft: Block Craftsman یک بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای آرکید از استودیوی Playlabs می باشد. بازی شبیه به بازی معروف ماینکرافت است. در حالت خلاقانه اشیا و ساختمان های خود را بسازید یا در نقشه ای که بی انتها است بازی نجات خود را آغاز کنید. وسایل مختلف را پیدا کنید، اشیا جدیدی خلق کنید و پناهگاه خود را به منظور نجات جان خود در شب ها بسازید. تمامی وسایل خود را در جعبه نگهداری کنید و از زره به منظور حفاظت خود در برابر حملات استفاده کنید. مواظب زامبی ها، کدو هایی که به شکل سر انسان هستند و حیوانات خشمگین باشید تا جان خود را حفظ کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

سبک بازی World Craft: Block Craftsman ماجراجویی می باشد. در این بازی شما باید با خلاقیت خود ساختمان ها و اشیاء مختلف را بسازید. اشیاء جدیدی را خلق کنید وبرای حفظ امنیت و جان خود در شب ها نسبت به ساخت پناهگاه اقدام کنید. مراقب حیوانات وحشی باشید و خود را از معرض حمله آنها دور نگه دارید . مراقب کدوهایی که به شکل سر انسان هستند و همچنین زامبی ها باشید. گرسنگی خود را با شکار خوک ، گاو و مرغ مرتفع نمایید. با حفاری زمین به جستجوی طلا و الماس بپردازید.
توانایی خود را در تخیل را بهبود بخشید. برای ساختن دنیای کامل خود درWorld Craft: Block Craftsman ، اشیاء و بلوک ها را در تلاش خود شروع کنید. هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید انجام دهید وجود ندارد. شما خدای جهان خود هستید. شما می توانید با ساخت و تخریب بلوک ها ، کابین چوبی ، قلعه ها و حتی شهرها را به راحتی تولید کنید.

جمع بندی:

با استفاده از زره ایمنی و سلامت خود را حفظ نمایید. با استفاده از طلا و الماس های پیدا کرده می توانید خلاقیت خود را افزایش داده و سلاح های قوی تری بسازید و جان خود را از خطرات در امان نگه دارید. شما می توانید بازی جذاب ورلد کرفت را از فراروید دریافت کنید.

World Craft: Block Craftsman
بازی World Craft: Block Craftsman توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *