خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی The Simpsons™: Tapped Out مود اندروید

دانلود بازی The Simpsons™: Tapped Out مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
The Simpsons™: Tapped Out
  • آپدیت
  • نسخه 4.61.0
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب The Simpsons™: Tapped Out در فراروید!

موضوع بازی:

The Simpsons™: Tapped Out یک بازی جذاب و محبوب از از استودیوی بازیسازی مطرح ELECTRONIC ARTS می باشد. این بازی جذاب و سرگرم کننده بر اساس داستان انیمیشن معروف سیمپسون می باشد. در این بازی شما نقش هومر و خانواده اش را به عهده می گیرید و باید برای نجات اسپرینگ فیلد (نام یک دریاچه در بازی) که قبلا آلوده شده بود، تلاش کنید و نگذارید که خشک شود. می توانید به همراه خانواده سیمپسون تجربه یک زندگی واقعی را داشته باشید. اختیار تغییر زندگی و کارهای آن ها اکنون در دستان شماست. به عنوان یک بازیکن، می توانید نویسنده زندگی سرگرم کننده سیمپسون ها باشید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی The Simpsons™: Tapped Out روایت گر داستان زندگی آقای سیمپسون و خانواده ی او در شهر است. زندگی روزمره و بر طبق آن اتفاقات جالب و گاه غیرمنتظره ای که برای این شخص روی می دهد داستان این بازی را شکل می دهد. ماجرا از جایی شروع می شود که دریاچه شهر، اسپرینگ فیلد در خطر نابودی قرار دارد. این نگرانی از سوی اکثر مردم شهر نادیده گرفته می شود. اما لیزا با همسر آینده اش کویین تصمیم به برگزاری سمیناری برای متقاعد کردن مردم برای حفاظت از دریاچهرا دارند.
بازی به شما امکان می دهد خلاقیت خود را آزاد کنید و شهر پر جنب و جوش خود را بسازید. در بازی The Simpsons™: Tapped Out باید بدانید که چگونه به شخصیت ها زندگی جالب و پر از خنده ببخشید. اگر آنها به طور تصادفی باعث هرج و مرج زیادی شدند، وظیفه شما این است که همه چیز را به منظم ترین و مرتب ترین شکل برای آنها مرتب کنید. ما همیشه منتظر شما هستیم تا بیایید و تجربه کنید.

جمع بندی:

بنابراین کارهای مختلف و خنده داری مانند نجات لیزا از خطرات ناخواسته و عملیات نجات بقیه افراد خانواده خود را انجام دهید. در بازی برای کشت گندم در مزرعه تلاش کنید، به دیدن همسایگان دور و نزدیک خود بروید و با کارهای روزانه برای خانواده سیمپسون کسب در آمد کنید. شما می توانید بازی جذاب را سیمپسون ها  از فراروید دریافت کنید.

 

The Simpsons™: Tapped Out
بازی The Simpsons™: Tapped Out توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *