خانه » بازی » ورزشی » دانلود بازی 8 Ball Pool مود اندروید

دانلود بازی 8 Ball Pool مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
8 Ball Pool
  • آپدیت
  • نسخه 5.12.0
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی 8 Ball Pool در فراروید!

موضوع بازی:

8 Ball Pool یک بازی بیلیارد کلاسیک و حرفه ای میباشد که بیلیارد واقعی را برای شما به ارمغان می آورد. بازی از از استودیوی بازی سازی Miniclip.com برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید و در تورنمت های مختلف شرکت کنید. شما این قابلیت را خواهید داشت با تمرین کردن مهارت هایتان را افزایش دهید. با جمع آوری سکه بیشتر می توانید میز، چوب و … بیلیارد خریداری کنید. همچنین می توانید توسط سکه قدرت بیشتری خریداری کنید تا بتوانید با قدرت بیشتری توپ را پرتاب کرده و چرخش به آنها بدهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در ابتدا که وارد بازی 8 Ball Pool میشوید شما به همراه بازیکنان دیگر مقداری معینی پول را به عنوان بلیط بازی پرداخت میکنید، در نهایت برنده بازی تمام پول هایی که به عنوان بلیط گردآوری شده اند را بدست می آورد. به مرور زمان و با تلاش کردن برای بدست آوردن منابع مالی مختلف، میتوانید در مسابقات دیگر و حالت های دیگر بازی هم شرکت کنید، بازی تنوع فوق العاده ای دارد و سعی کرده یک شبیه ساز کامل بازی بیلیارد باشد.
اگر برای اولین بار است که بازی 8 Ball Pool را تجربه می کنید، سعی کنید سری به حالت 1 در مقابل 1 بزنید و با گیمپلی بازی آشنا شوید. وقتی که نوبت شماست اگر انگشتتان را با یک زاویه درست روی صفحه بکشید. توپ شلیک می شود و تنها چالش بازی این است که بتوانید میان زاویه شلیک و هدف تعادل برقرار کنید. شما هر ۱۵ دقیقه از بازی ۲۵ سکه دریافت می کنید. شما حتی اگر در بازی 8 Ball Pool جز بازنده ها باشید مقداری پول برایتان صرفا برای اینکه بازی کرده اید ذخیره میشود تا بتوانید به بازی های بعدی خود ادامه دهید.

جمع بندی:

بازیکنان در بسیاری از سطوح و مسابقات هیجان انگیز با حالت چند نفره یا حالت تک نفره در 8 Ball Pool به چالش مواجه می شوند. برای برنده شدن در مسابقات، می توانید مهارت های خود را در عرصه های تمرینی شخصی سازی کنید. با این کار می توانید بازی را حرفه ای تر انجام دهید. شما می توانید بازی جذاب را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *