خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Animation Throwdown: Epic CCG مود اندروید

دانلود بازی Animation Throwdown: Epic CCG مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Animation Throwdown: Epic CCG
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Animation Throwdown از فراروید!

موضوع بازی:

Animation Throwdown یک بازی کارتی و ماجراجویی جذاب میباشد. این بازی از استودیوی Kongregate  می باشد. در این بازی ۵ شخصیت کارتونی محبوب کنار هم قرار دارند و یک بازی جذاب به جود آورده اند. اندرویدی صدها کارت مختلف را جمع آوری کنید و در نبردهای بین شخصیتهای کارتونی شرکت کنید. در ۲۵۵ فصل مختلف در اپیزودهای متنوع با کاراکترهای مختلف نبردها را انجام دهید. در این بازی شما باید در رقابت با یک حریف دیگر، اقدام به جمع آوری و استفاده از کارت های ترکیبی در مقابل رقیب خود کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Animation Throwdown شخصیت های معروف این کارتون ها در یک بازی کارتی گردآوری شده اند و یک بازی سرگرم کننده و رقابتی را برای مخاطبین رقم زده اند. هر یک از آنها در واقع یکی از شخصیت های معروف کارتون های FAMILY GUY, FUTURAMA, AMERICAN DAD, KING OF THE HILL و BOB’S BURGERS هستند. با ترکیب کردن این کارت ها با یکدیگر می توانید کارت های خاص و قوی تری بسازید. بازی در دو بخش اصلی PvP و بخش مرحله‌ای دنبال می شود. در بخش مرحله ای می توانید در بیشتر از 30 جزیره گوناگون بازی را دنبال کرده و به نوعی بخش داستانی و ماجرایی بازی را پشت سر بگذارید. اما مسلماً جذابیت بخش رقابتی PvP در این بازی میباشد.

این بازی را میتوانید در نبردهای مولتی پلیر با بازیکنان دیگر در جهان تشکیل تیم دهید و به صورت تیمی در نیردهای کارتی و کارتونی شرکت کنید.در بازی اندروید Animation Throwdown میتوانید کارتهای مختلف را ارتقا دهید و با قدرت بیشتری به مبارزات کارتی بپردازید.گرافیک این بازی اندرویدی با کیفیت عالی میباشد و فضاسازی های انیمیشنی و رنگارنگ شما را وارد دنیایی جدید از بازی های کارتی میکند.

جمع بندی:

اگر که به سبک بازی های کارتی علاقه مند هستند دعوت می کند تا این عنوان جالب و تفننی را تجربه کنند. شما می توانید بازی جذاب نمایش انیمیشنی را از فراروید دریافت کنید.

Animation Throwdown: Epic CCG
بازی Animation Throwdown: Epic CCG توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *