خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Jungle Heat: War of Clans مود اندروید

دانلود بازی Jungle Heat: War of Clans مود اندروید

آپدیترایگان
Jungle Heat: War of Clans
  • آپدیت
  • نسخه Varies with device
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی استراتژی Jungle Heat: War of Clans در فراروید!

موضوع بازی:

Jungle Heat: War of Clans یک بازی نبردی استراتژیک را میان جنگل ها تجربه کنید و تلفیقی از شهرسازی و تاکتیک های نظامی را با هم انجام دهید. این بازی شباهت بسیار زیادی به بازی های استراتژیک دیگر مانند کلش آو کلنز دارد. اگر یکی از بازی های سبک استراتژیک را انجام داده باشید با قوانین این بازی هم آشنا خواهید بود. جنگل های گرم سیری و سرشار از طلا و نفت که تحت ظلم و ستم بی رحمانه می باشند و خون زیادی آنجا ریخته می شود. مهمترین هدف بازی این است که با استفاده از منابعی که در اطرافتان وجود دارد نیروهای تدافعی و تهاجمی بسازید و از مقر فرماندهی خود دفاع کنید، اما اگر مهاجمین بتوانند بر نیروهای شما را از بین ببرند شما بازنده جنگ خواهید شد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

مناطق استوایی پر از نفت و طلا در زیر حمله جنرالی خون ریز فرو می روند. وظیفه شما در بازی Jungle Heat: War of Clans این است که ثروت های بومی را آزاد کنید. آنها را از دست متجاوزان خونخوار دور کنید و آنها را برای مردم حفظ کنید. گنجینه های جنگل در انبارهای شما ایمن و سالم خواهد بود. بنابراین دیوارها را مستحکم کنید،سربازان را استخدام کنید و به نبرد بپردازید. نبردهای وحشیانه ، پایگاههای نظامی ، جنگلهای وحشی و همه اینها با گرافیک زیبا، سلاح ، نیروها و ساختمانها به نمایش گذاشته می شود.
 سرسخت ترین طرفداران بازی های نبرد را نیز خوشحال میکند. در مسابقات انفرادی و قبیله ای شرکت کنید، به تمام دنیا نشان دهید که شما و قبیله شما بهترین هستند. اررتشی از قهرمانان منحصر به فرد را در Jungle Heat: War of Clans، که قابلیت های مختلف آنها می تواند مسیر نبرد را تغییر دهد. جمع کنید. پایگاه خود برنامه ریزی کنید ، ساختمان ها و سربازان را ارتقا دهید.

جمع بندی:

یک دفاع ایده آل تنظیم کنید و به یک حمله مؤثر فکر کنید. بازی قابلیت لیت کراس پلت فرم در شبکه های اجتماعی یا هر دستگاه تلفن همراه را دارد. شما می تواتید بازی حرارت جنگل را از فراروید دریافت کنید.
Jungle Heat: War of Clans
بازی Jungle Heat: War of Clans توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *