خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی The Room Three مود اندروید

دانلود بازی The Room Three مود اندروید

آپدیترایگان
The Room Three
  • آپدیت
  • نسخه 1.08
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • قیمت 3.99
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی The Room Three در فراروید!

موضوع بازی:

بازی The Room Three جذاب و هیجان انگیز از Fireproof Studios می باشد. در مورد جنایاتی است که در گذشته اتفاق افتاده است و حال شما باید سفری بزرگ را برای کشف حقایق داشته باشید. اسرار باید کشف شوند و شما برای این منظور گذشته را بررسی می کنید. نقشه هایی را بدست می آورید که در بازگو کردن داستان به شما کمک می کنند. موسیقی بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز است که با روح بازی در جریان است. بنابراین حس و حال ترسناک و رعب آوری را برای شما به وجود می اورد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی The Room Three دارای سبکی فکری و پازلی همراه با ماجراجویی می باشد که شما را حسابی سرگرم میکند. ماجرای سری سوم بازی به یک جزیره مربوط می شود. شما در جزیره به دام افتاده اید حالا هر چه سریعتر باید جان خود را نجات دهید و به فکر فرار باشید. بهترین کار برای فرار از اتاق های مختلف و همچنین جزیره ترسناک و تاریک حل پازل های مختلف است. در هر سطح از بازی شما با انها برخورد می کنید. با حل هر یک از پازل ها و معما های درون بازی یک قدم برای نجات جان خود از جزیره برداشته اید.

معماهای عجیبی برایتان در The Room Three طراحی می شوند و برای حل کردن برخی از آن ها حتی ساعت ها زمان نیاز خواهید داشت. بعضی از آنان در حدی پیچیده هستند که ممکن است قادر به پیدا کردن جوابش برای مدت طولانی نشوید. اما بعد از این که به پاسخ رسیدید، احساس بسیار خوبی خواهید داشت و به خود افتخار خواهید کرد.

جمع بندی:

راز و رمزهای بسیاری در این سری وجود دارد و تعامل با محیط، یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید داشته باشید. شما باید تمام توانایی خود را برای حل پازل ها به کار گیرید و از ابزارهای مختلف برای این منظور استفاده کنید. اگر این سبک از بازی را دوست دارید! بازی اتاق 3 را از فراروید دریافت کنید.

The Room Three
بازی The Room Three توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *