خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Cinema 14: Thrilling Mystery مود اندروید

دانلود بازی Cinema 14: Thrilling Mystery مود اندروید

آپدیترایگان
Cinema 14: Thrilling Mystery
  • آپدیت
  • نسخه 3.6A
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Cinema 14: Thrilling Mystery در فراروید!

موضوع بازی:

Cinema 14 یک بازی جذاب در ژانر ترسناک و هیجان انگیز از استودیوی SoyaDaizu کشور مالزی می باشد. شما در نقش شخصیت اصلی داستان که یک دختر است، هستید که در سالن یک سینمای متروکه بیدار میشوید و در آنجا به دام می افتید. دختر جوانی به طور ناگهانی از خواب بیدار می شود. وقتی چشمان خود را باز می کند می بیند در یک سالن سینما درست قبل از این که فیلم شروع بشود است. او  متوجه می شود انگار این سالن سالهاست متروکه است و کسی داخل آن نمی شود. دختر جوان به خاطر می آورد که داستان هایی درباره نفرین این سینما وجود دارد. حال باید تلاش کند تا از این سینما فرار کند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

ماجرا کلی از این قرار است، بازی Cinema 14 در مورد دختر جوانی است که زمانی وارد بازی می شود که به طور کاملاً ناگهانی از خواب بیدار می‌شود و چشمهایش را باز می کند خود را در یک سالن سینما که نسبتاً قدیمی میبیند. این اتفاقات درست قبل از اینکه فیلم شروع شود اتفاق می‌افتد به اطراف خود نگاه می‌کند تا شاید بتواند کسی را ببیند و پیدا کند. اما هر چقدر که نگاه می کند کسی را نمیبیند. آن جا متوجه می‌شود که در گذشته داستانی در مورد این سینمای مخروب و نفرین شده وجود داشته است.

حال دو راه در برابر او است که از این سینما نجات پیدا کند یا باید بتواند فیلم را تا آخر نگاه کند و ببیند که چه چیزی پیش می آید. راه دوم Cinema 14 باید راه خروجی را کشف کند و نجات پیدا کند. در همان زمان که در حال جستجو است با یک عروسک چوبی روبرو خواهد شد حالا نوبت شماست که بازی را شروع کنید برای اینکه بفهمید سرانجام دختر جوان با چه اتفاق هایی روبرو می شود.

جمع بندی:

اگر به دنبال هیجان و ادرنالین بالا هستید این بازی را از دست ندهید. شما می توانید بازی سینما 14 را از فراروید دریافت کنید.

 

Cinema 14: Thrilling Mystery
بازی Cinema 14: Thrilling Mystery توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *