خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Walkr: Fitness Space Adventure مود اندروید

دانلود بازی Walkr: Fitness Space Adventure مود اندروید

آپدیترایگان
Walkr: Fitness Space Adventure
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ارکید Walkr: Fitness Space Adventure در فراروید!

موضوع بازی:

Walkr یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های ماجراجویی است که از استودیو بازی سازی Fourdesire برای اندرویدی ها می باشد. با ورود به بازی شما با پسری ۱۱ ساله به همراه سگ وفادارش که سازنده یک راکت فضاپیما روبرو خواهید شد. در این بازی شما باید به پسر و سگ او کمک کنید تا بتواند با کمک راکت فضاپیمایش سیاره ها و موجودات فضایی دیگر را کشف کند. موتور فضاپیما برای تأمین کردن سوخت خودش به انرژی احتیاج دارد و هر چقدر بیشتر قدم بزنید انرژی بیشتری برای آن تأمین می‌ کنید. در این صورت می توانید سیاره ها و موجودات بیشتری را کشف کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0  امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی اندروید Walkr شما باید با سفینه فضایی خود به کاوش در کهکشان بپردازید و ماجراجویی در سراسر کیهان را شروع کنید. موشک توسط یک نابغه 11 ساله ساخته شده است. پس با استفاده از قدرت خود بیش از 50 سیاره را کشف کنید. همچنین شما باید سوخت سفینه خود را تامین کنید تا بتوانید ماجراجویی خود را تکمیل کنید. بازی Walkr از گام شمار دستگاهتان استفاده می کند و مکانیزم کاملاً واکنش گرایی دارد. با ورود به بازی با یک کات سین مواجه می شوید که موفقیت پسری ۱۱ ساله به همراه سگ وفادارش را در ساخت یک راکت فضاپیما نشان می دهد. حالا شما وظیفه دارید به پسر و سگ او کمک کنید تا بتواند با کمک راکت فضاپیمایش سیاره ها و موجودات فضایی دیگر را کشف کند.

از ویژگی های بازی Walkr عبارت است از: پشتیبانی از 500 هزار بازیکن اندروید. ایجاد کهکشان خود. کتکمیل مأموریت هایی برای کمک به موجودات کهکشان ها برای پیدا کردن خانه های خود. ملاقات با دوستان خود در کهکشان. پیوستن به یک ناوگان و شروع یک ماجراجویی با دیگر کاپیتانها. نمایش بیش از 40 دستاورد عالی. بازی کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت است.

جمع بندی:

یک بازی سرگرم کننده ساده اما در عین حال جذاب است. شما می توانید بازی ماجراجویی فضایی را از فراروید دریافت کنید و ساعت ها سرگرم شوید.

Walkr: Fitness Space Adventure
بازی Walkr: Fitness Space Adventure توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *