خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی PewDiePie’s Pixelings مود اندروید

دانلود بازی PewDiePie’s Pixelings مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
PewDiePie's Pixelings
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب PewDiePie’s Pixelings در فراروید!

موضوع بازی:

PewDiePie’s Pixelings یک بازی جذاب و دوس داشتنی استودیوی Outerminds Inc کشور کانادا می باشد. در بازی شخصیتی وجود دارد که این شخصیت یک یوتیوبر بسیار حرفه ای است. یکی از قوی ترین منتقدین بازی های امروزی می باشد. پیودی پای سال هاست که بازی های ویدئویی را نقد و بررسی می کند و از این لحاظ احتمالاً جزو قدیمی ترین یوتیوبر در این زمینه است. خیلی زود این شخصیت به یک اینفلوئنسر مؤثر و حرفه ای تبدیل شد. با شخصیت بامزه پیودی پای همراه شوید و با او به سرزمین پیکسلی و رنگارنگ سفر کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

این بار هم قرار است مانند نسخه های قبلی، با شخصیت بامزه پیودی پای همراه شوید و با او به سرزمین پیکسلی و رنگارنگ در PewDiePie’s Pixelings سفر کنید. در نقش شخصیت اصلی بازی به سرزمین ناشناخته ای سفر می کنید. گویا یک سری موجود مرموز به آنجا حمله ور شده اند. ساکنین شهر پیکسلند را با خود متحد کنید و تیمی از مبارزین برای خود ایجاد کنید تا همراه با آنها با دشمنان نبرد کنید . متجاوزین را شکست دهید و نظم را به پیکسلند برگردانید.

داستان بازی PewDiePie’s Pixelings در سرزمینی خیالی به نام پیکسی‌لند جریان دارد که پر از موجودات مختلف به نام پیکسلینگ است. اما ظاهرا مشکلی برای ساکنان این سرزمین زیبا و سرسبز به‌وجود آمده است. در اوایل بازی متوجه می‌شویم که موجودی ناشناخته و مرموز برخی از ساکنان پیکسی‌لند را به تسخیر خود درآورده است. وظیفه بازیکن این است که به کمک پیودی‌پای و سایر پیکسلینگ‌هایی که دوست هستند به جنگ این موجود بروند و آن را شکست دهند تا بالاخره آرامش را به دنیاهای مختلف سرزمین پیکسی‌لند بازگردانند.

جمع بندی:

گرافیک جذاب و چشم‌نواز بازی، صداگذاری عالی و موسیقی قابل‌قبول به همراه داستان‌پردازی خوب، بازی را برای شما لذت‌بخش خواهند کرد. شما می توانید دنیای پیکسلی بازی جذاب را از فراروید دریافت کنید.

 

 

PewDiePie's Pixelings
بازی PewDiePie's Pixelings توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *